تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۰
کد خبر: ۶۱۸۹۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شهردار کلانشهر اهواز خبر داد ؛
اختصاص 30 میلیارد تومان به توسعه و تجهیز فضاهای فرهنگی و ورزشی
شهردار اهواز از اختصاص 30میلیارد تومان به توسعه وتجهیز فضاهای فرهنگی و ورزشی این کلانشهر خبر داد.

سید خلف موسوی عصر امروز در آیین افتتاح نخستین مجموعه ورزشی سرپوشیده شهرداری اهواز در منطقه هشت اهواز با اعلام این خبر به وظایف شهرداری‌ها علاوه بر ارائه خدمات عمرانی، خدماتی و رسیدگی به مسائل اجتماعی اشاره و اظهار کرد: اساس و زیربنای هر جامعه سالمی، شادابی روحی و جسمی افراد آن جامعه است.

وی با بیان اینکه اگر شادابی و نشاط از جامعه گرفته شود موجب خمودگی مردم آن جامعه می‌شود در نتیجه شهر‌ها زمانی آباد می‌شوند که مردم آن شهر‌ها شاداب و حاضر در صحنه باشند، خاطرنشان کرد: تغییر از نفس شروع می‌شود و نفس یعنی فرهنگ و حرکت‌های فرهنگی و مسائل ورزشی و فرهنگی جزئی از حرکت‌های نشاط اجتماعی است.

شهردار کلانشهر اهواز در ادامه با بیان اینکه در برخی مناطق اهواز بویژه مناطق حاشیه کمبود خدمات و فرهنگی و ورزشی کاملا مشهود است، افزود: برخی از این افراد از خانواده‌های شهدا و بسیجی هستند که بسیار نجیب‌اند و در فقر شدید زندگی می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه شورای منتخب شهر اهواز عموما از قشرهای مختلف مردم هستند و هر کدام نماینده‌ای از بافت همین مردم هستند و این انسجام و همدلی میان شورای شهر وجود دارد که از طرح‌ها و برنامه‌ها حمایت کنند.

شهردار اهواز در ادامه اظهار داشت: بودجه شهرداری اهواز در سال جاری یک‌هزار و 20میلیارد تومان پیش بینی شده که 30 میلیارد تومان آن به احداث،  توسعه وتجهیز فضاهای فرهنگی و ورزشی و فرهنگ سازی در این خصوص اختصاص یافته است.

موسوی گفت: خوشبختانه شورای جدید که منتخب مردم است با تمام نیرو تلاش خود را در راستای آبادانی و خدمت رسانی در همه زمینه‌ها به شهروندان شهر اهواز به کار بسته‌اند که امیدواریم با انسجام هرچه بیشتر بین شورا و همچنین تعامل آن با شهرداری، شاهد پیشرفت‌های مختلفی در زمینه‌های عمرانی و خدماتی باشیم.

وی همچنین بر لزوم مشارکت بخش خصوصی در کنار شهرداری اهواز جهت اجرای پروژه‌های خدماتی و عمرانی تاکید کرد و گفت: با توجه به اینکه شورای شهر آئین نامه مشارکت بخش خصوصی را تنظیم کرده است و اینگونه زمینه مشارکت بخش خصوصی در همه بخش‌ها فراهم شده است و بخش خصوصی در کنار ما قرار گیرد اهواز توسعه پیدا می‌کند.
مرجع / فـارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Saudi Arabia
|
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۹
0
0
سید خلف خدا قوت مثل کذشته بسیجی وار داری کار میکنی بی خیال شورای شهر بعضیها دنبال منافعشان هستن
:
:
:
آخرین اخبار