تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۰
کد خبر: ۶۱۹۰۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حمايت از بانوان جویای‌کار آباداني و خرمشهري
مدیر اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی آبادان گفت: اقداماتی با همکاری منطقه آزاد اروند و اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان‌های آبادان و خرمشهر برای حمایت از زنان بی‌سرپرست و جویای‌کار در حال انجام است.

سیدعلی حسینی اظهارکرد: از بانوان بی‌سرپرست و جویای‌کار و بانوانی که دارای طرح اشتغال‌زا هستند حمایت مالی می‌شود. همچنین از بانوانی که قادرند در منزل خود طرح خود را به اجرا درآورند نیز حمایت می‌شود.

وی افزود: حمایت مالی از طریق بانک و با معرفی افراد از سوی منطقه آزاد اروند و اداره‌های تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان‌های آبادان و خرمشهر انجام می‌شود، سقف وام بانکی به هر نفر 10 میلیون تومان و اگر به صورت تعاون 7 نفره باشد، 70 میلیون تومان است.

مدیر اداره ‌تعاون، کار و رفاه اجتماعی آبادان تصریح‌کرد: برنامه‌ریزی شده علاوه بر حمایت مالی، تضمین خرید محصولات از طریق 2 شرکت نیز صورت می‌گیرد تا بانوان با آسودگی خاطر به فعالیت بپردازند و پس از آن محصولات آن‌ها خریداری شود.

حسینی تأکیدکرد: از هر بانوی دارای طرح و ایده‌ حمایت می‌شود تا از این طریق در جهت حال معضل اشتغال بانوان گام‌هایی مؤثری برداشت. این اقدام با عنوان طرح توان‌افزایی زنان سرپرست آبادان و خرمشهر انجام می‌شود.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار