تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۸:۴۰
کد خبر: ۶۱۹۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پیروانی: نفت می تواند حضوری درخشان در رقابتهای لیگ برتر داشته باشد
سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: مجموعه فعلی تیم فوتبال صنعت نفت شاید بازیکن نامی نداشته باشد ولی تیم یک دست است که می تواند حضوری درخشان در رقابتهای لیگ برتر فصل آینده داشته باشد.

به گزارش خوزنیوز، غلامحسین پیروانی در گفتگو با مهر اظهارداشت: خوشبختانه با توجه تمریناتی در مدت اخیر و در میان دو فصل داشته ایم، تیم از شرایط مناسبی برخوردار است وامیدواریم بازیهای خوبی را در لیگ برتر به نمایش بگذاریم.

وی در خصوص بازیکنان جذب شده این تیم در بازار نقل و انتقالات نیز عنوان کرد: بازیکنانی که جذب شده اند از نظر فنی بازیکنان توانمندی هستند ولی تعدادی از بازیکنانی که در لیست خرید ما بودند به دلایل مختلف به آبادان نیامدند که می توان از جمله آنها به نام عماد رضا، عسکری، محمد محمدی، هاشم بیگ‌زاده و ... اشاره کرد.

پیروانی تصریح کرد: با وجود اینکه به گفته بعضیها، بازیکن نامی در تیم ما وجود ندارد ولی تیم ما یک تیم یک دست و زحمتکش و از نظر فنی دارای بازیکنان مناسب است.

وی تصریح کرد: اگر فرصت داده شود برنامه های بازیکن سازی را که در فجر شهید سپاسی داشتیم در صنعت نفت نیز اجرا خواهم کرد که شاهد این مدعا، جذب تعداد زیادی از بازیکنان تیم های پایه در لیست بزرگسالان که چند روز پیش اعلام کرده ایم است.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان همچنین به دیدار دوستانه صنعت نفت و فولاد خوزستان در هفته جاری اشاره کرد و گفت: تیم فوتبال نفت آبادان روز سه شنبه عازم اهواز می شود تا در دیداری دوستانه را در ساعت 20 و 30 در زمین اختصاصی باشگاه فولاد خوزستان مقابل این تیم برگزار کند.

پیروانی همچنین با اشاره به اینکه تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در دیداری تدارکاتی تیم فوتبال صنعت نفت نوین را با نتیجه دو بر یک شکست داد، تصریح کرد: این دیدار تدارکاتی در سه نیمه 30 دقیقه ای در ورزشگاه تختی آبادان برگزار شد و در پایان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با دو گل فونیکه سی و روح الله عرب در مقابل تک گل امین مقتدایی، صنعت نفت نوین را شکست داد.

وی تصریح کرد: در این دیدار تمامی 30 بازیکن تیم صنعت نفت آبادان به میدان رفتند که در نیمه اول و دوم بازیکنان بزرگسال و در نیمه سوم بازیکنان جوانان و نفت نوین که به تازگی به تیم بزرگسالان اضافه شده اند، بازی کردند.
:
:
:
آخرین اخبار