تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۱
کد خبر: ۶۱۹۹۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
استانداری خوزستان روز معلم را تبریک گفت
اداره کل روابط عمومی استانداری خوزستان با صدور پیامی روز معلم را تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است:

"با درود بر روح مطهری که مظهر مکتب مصطفوی بود و حافظ مذهب علوی، جرم او که شهادتش را سبب شد نور دانش و حکمتش بود که دیدگان خفاشان را می آزرد. مطهری را شهید کردند اما خون او تعالیم جان بخشش را حافظ خواهد بود. آنانکه به زیور علم آراسته گشته اند و زکوة علم خود را با آموزش به دیگران پرداخته اند حتی اگر در زیر خروارها خاک آرمیده باشند، زنده ی جاویدند. قطرات مرکبی که از قلم یک عالم متعهد می چکد همچون خون شهیدی است که تا ابد می جوشد .

آدمی را در زندگی دو آموزنده است، یکی روزگار و دیگری آموزگار. اولی لحظه لحظه عمر آدم را می ستاند تا او را چیزی بیاموزد و دومی از عمر خویش می کاهد تا شاگردی را بپرورد. خدای متعال خلقت انسان را با کلاس درس آغاز کرد تا به ما بیاموزد که آموزش سر آغاز هر تحولی است. معلم آدم می سازد و آدم جامعه را، معلم آدم می سازد و آدم تاریخ را.

روابط عمومی استانداری خوزستان فرا رسیدن هفته معلم را به همه معلمین دلسوز و زحمتکش تبریک و تهنیت می گوید. مدیریت اجرایی استان در دولت تدبیر و امید توسعه همه جانبه خوزستان را وجهه همت خود قرار داده است کاری بسیار مهم و عظیم که بدون همراهی و تشریک مساعی آحاد مردم استان امکان پذیر نخواهد بود. توسعه جریانی است که نقطه آغاز آن فکر و اندیشه انسان هاست لذا نقش معلمین و اهالی فرهنگ که رهبران فکری جامعه هستند از دیگر اقشار برجسته تر و تأثیر گذارتر است . استانداری خوزستان از همه مردم شریف استان خصوصا معلمین فهیم می خواهد با تشکیل سازمانهای مردم نهاد، نماینده عالی دولت را در نیل به اهدافش که همانا پیشرفت و توسعه استان و رفاه و سلامتی و شادی مردم خوزستان است یاری نمایند.

دست در دست هم نهیم به مهر

میهن خویش را کنیم آباد"
:
:
:
آخرین اخبار