تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۹
کد خبر: ۶۲۰۲۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رييس دانشگاه آزاد اهواز خبرداد :
بهره‌برداري از خوابگاه دخترانه دانشگاه آزاد در مهر
ريیس دانشگاه آزاد اسلامي اهواز با تشريح وضعيت پروژه‌هاي عمراني جاري اين دانشگاه، از کلنگ‌زنی دو پروژه ديگر در اردیبهشت‌ماه خبرداد و درخصوص رویکرد كلي اين دانشگاه در سال 93 به فعاليت‌هاي پژوهش محور، تولید علم و تجاری‌سازی دانش و کارهای فرهنگی ماندگار اشاره کرد.

دکتر محمد حسیني‌‌پور با يادآوري اين‌كه یادمان شهداي دانشگاه در روزهای پایانی سال 92 به بهره‌برداری رسيد، اولويت‌هاي عمراني دانشگاه از نظر تخصيص اعتبارات را پروژه‌هاي مهمانسرای اساتید و زيباسازی و فضاسازي دانشگاه عنوان و اظهار كرد: خوابگاه دخترانه دانشگاه با ظرفيت 350 نفر نيز تقريبأ در مرحله نهايي ساخت قرار دارد و از مهرماه آماده سرويس‌دهی به دانشجویان متقاضی است.

وی با اشاره به پيشرفت 70 درصدی پروژه‌های مهمانسرای اساتید و فاز 2 خوابگاه دانشجويي دانشگاه، از کلنگ‌زنی پروژه‌های آمفی‌تئاتر و کتابخانه مرکزی دانشگاه در اردیبهشت ماه خبر داد و تصریح کرد: اعتبارات موردنیاز این پروژه‌ها از محل منابع داخلی دانشگاه و وام‌های بانکی تأمین می‌شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اهواز همچنين درخصوص رویکرد كلي اين دانشگاه در سال 93 که از سوی رهبر انقلاب با عنوان "اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی" نامگذاری شده‌است، مهم‌ترین محورهای برنامه‌های آتی را فعاليت‌هاي پژوهش محور، تولید علم و تجاری‌سازی دانش و کارهای فرهنگی ماندگار عنوان کرد.

حسینی‌پور با بيان اين‌كه در ارتباط با تجاری‌سازی درصدد انعقاد تفاهم‌نامه‌هاي پژوهشي با سازمان‌های مختلف هستیم، تصريح كرد: با انعقاد اين‌گونه قراردادهاي تحقيقاتي، تولیدات علمی دانشگاه در اختیار صنعت قرار مي‌گيرد و از سوي ديگر برای دانشگاه درآمدزايي مي‌شود.

وی همچنين درباره محورهایی که در حوزه فرهنگی در اولويت برنامه‌هاي این دانشگاه قرار دارد، به نهضت نرم‌افزاری و هم‌اندیشی اجتماعی و مذهبی اشاره کرد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار