تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۵
کد خبر: ۶۲۰۳۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئيس پيام‌نور انديمشك عنوان كرد:
لزوم تعامل مؤثر دانشگاه‌ها جهت رفع مشكلات حوزه فرهنگی
رئیس دانشگاه پیام‌نور اندیمشک در خصوص رويكرد برنامه فرهنگی این دانشگاه در سال جاري، از تشکیل کمیته‌ای با عنوان "کارگروه طراحی و تدوین شعار سال" خبرداد.

دكتر فرهاد کيانفر با بيان اين‌كه دانشگاه باید به‌صورت فعال و نه منفعل فرهنگی عمل كند، اظهار داشت: در این راستا محور فعالیت‌های فرهنگي دانشگاه در سال 93 با توجه به نامگذاری سال با عنوان "اقتصاد و فرهنگ با عزم ملي و مديريت جهادی" انتخاب شده‌است.

وي با يادآوري اين‌كه دانشگاه پیام‌نور اندیمشک در حوزه فرهنگي در سال‌هاي 91 و 92 بين دانشگاه‌هاي پيام‌نور استان به‌ترتيب رتبه دوم و سوم را کسب کرد، در عين حال گفت: باید توجه داشت در حوزه فرهنگی، آنچه اهميت دارد، رسالت دانشگاه و نه كسب مقام است.

رئیس دانشگاه پیام‌نور اندیمشک افزود: طی نیم‌سال جاری برگزاري همایش مهدويت با همکاری دفتر امام جمعه شهرستان با نگاه به موضوع مهدويت در حوزه و دانشگاه و ارتباط بیشتر حوزه با دانشگاه، برنامه‌ريزي شده‌است.

كيانفر خاطرنشان كرد: همچنين علاوه بر فعالیت‌های فرهنگی که در قالب کارگاه‌هاي آموزشی هر 2 ماه یک‌بار با موضوعات مختلف ازدواج، سبک زندگی، اعتیاد و پیشگیری از آسيب‌هاي اجتماعي برگزار می‌شود، در زمينه تحقق شعار عزم ملی که قالب کوچک‌تر آن عزم دانشگاهی است، کمیته‌ای فرهنگی با عنوان "کارگروه طراحی و تدوین شعار سال" متشکل از اعضای هیأت‌علمی و مسؤولان فرهنگی دانشگاه تشکیل شده‌است.

ويهمچنين با اشاره به محدوديت اعتبارات فرهنگی در دانشگاه، گفت: البته مسئله مهم‌تر از كمبود اعتبارات، موضوع تعامل فرهنگی دانشگاه‌ها است و معتقدم دانشگاه‌ها علي‌رغم محدوديت منابع می‌توانند با ایجاد این تعامل، بسیاری از مشکلات در حوزه‌ فرهنگی را کاهش دهند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار