تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۰
کد خبر: ۶۲۰۵۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مكوندي خبر داد:
محروميت‌زدايي اولين رويكرد براي تخصيص بودجه آبادان
سخنگوي شوراي شهر آبادان از محروميت زدايي به عنوان اولين رويكرد براي تخصيص بودجه اين شهر خبر داد.

عبدالحسين مكوندي اظهار كرد: رويكرد اول ما براي تعيين بودجه امسال شهر توجه به مناطق محروم و محروميت زدايي در اين مناطق است و يك سند چشم انداز 5 ساله براي افق شهر آبادان تنظيم شده است كه اجراي اين سند در دستور كار شوراي شهر و شهرداري قرار دارد.

وي افزود: بهبود وضعيت حمل و نقل شهر، كارهاي عمراني، ترميم بافت هاي فرسوده و زيبا سازي از جمله مسائل مهمي مي باشد كه قرار است براي بهبود اين مسائل از مشاورين كاردان و ماهر دعوت به همكاري كنيم تا در وضعيت شهر و نحوه ارائه خدمات به مردم تغيير مثبتي را ايجاد كنيم.

سخنگوي شوراي شهر آبادان تصريح كرد: شوراي اسلامي شهر آبادان 13 عضو دارد كه بعد از اهواز دومين شهر دارای 13 عضو است و چون عملكرد شهردار آبادان بسيار خوب بود دوباره وي را به پست شهرداري انتخاب كرده ايم و در حقيقت وظيفه شورا انتخاب فرد توانمند و كاربلد بود و بر اساس همين وظيفه انتخاب شهردار فعلي براي ما افتخار است چرا كه عملكرد وي مورد رضايت تمام شهروندان و مسئولين است.

مكوندي در پايان گفت: با وجود كمبودهاي فراوان در شهر اما شهردار فعلي شهر را دگرگون كرد و اين تغيير و تحول مايه اميد شهروندان است در صورتي كه تا چند سال گذشته وقتي مردم كار عمراني و زيربنايي خوبي نمي ديدند از شهر خارج مي شدند اما اكنون تمام مردم به فكر سرمايه گذاري در شهر هستند و ديگر مهاجرت نمي كنند.

مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار