تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۹
کد خبر: ۶۲۰۵۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ايجاد رشته جدید در دانشگاه علوم‌پزشكي اهواز
معاون توسعه آموزشی دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز اهم اقدامات در حال اجرا در راستاي توسعه رشته و دانشكده در اين دانشگاه را تبيين كرد.

دكتر عبدالله رفیعی در خصوص رویکرد این دانشگاه در زمينه توسعه رشته‌هاي پايه و تحصيلات‌تكميلي، خاطرنشان كرد: قرار است رشته‌های پايه((Under Graduate به دانشگاه‌های اقماری در استان واگذار شود.

وی با بيان اين‌كه رويكرد دانشگاه در ايجاد رشته‌های جدید، توسعه حداكثري هم‌زمان با حفظ کیفیت آموزش است،

درباره وضعيت تأسيس دانشكده طب سنتي اين دانشگاه افزود: در مورد طب سنتی درخواست ايجاد رشته‌هاي جديد به شوراي گسترش وزارت ارایه شده و هم‌اكنون در حال بررسی نهایی است.

معاون توسعه آموزشی دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز ادامه‌داد: در حال حاضر شوراي گسترش با راه‌اندازي یکی از رشته‌هاي اين دانشكده موافقت كرده و رشته دیگر نیز هفته آینده بررسی خواهد شد. درخواست تاسیس اين دانشکده نیز در مراحل اولیه است و تا تایید نهایی آن توسط شورای گسترش هنوز زمان باقی است.

رفیعی با بيان اين‌كه هنوز مجوز رسمی تأسيس اين دانشكده اخذ نشده‌است، به برنامه دانشگاه در راستاي گسترش رشته‌هاي جديد اشاره و خاطرنشان کرد: راه‌اندازي رشته‌های متعددی در دانشگاه در دست بررسی است؛ اخیرا 2 رشته جدید تصويب شده و دو رشته دیگر نيز از مرحله ارزيابی اولیه گذشته و در دستور کار شورای گسترش قرار دارد. در دیگر رشته‌ها نیز مراحل اداری باید طی شود. در حال حاضر رشته‌هایی مانند مدیريت خدمات بهداشتی و كارشناسي‌ارشد ژنتیک در دستور کار شورای گسترش هستند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار