تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۵
کد خبر: ۶۲۰۵۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
با اشاره به برگزاري جشنواره‌هاي "رويش" و "حركت" در ارديبهشت؛
تقويم فرهنگي دانشگاه چمران تدوین می‌شود
مدیر فرهنگي دانشگاه شهیدچمران اهواز با اشاره به فعاليت‌ها و برنامه‌هاي واحدهاي مختلف زيرمجموعه معاونت فرهنگي اين دانشگاه در سال جاري، گفت: تقویم فرهنگی دانشگاه برای سال تحصیلی 94- 93 تا 2 هفته دیگر جمع بندی و تنظیم خواهد شد.

دکتر ولی‌الله نوبخت با بيان اين‌كه در سال 92 نیز فعاليت‌های فرهنگی زیادی توسط انجمن‌های علمی و کانون‌های فرهنگی دانشگاه انجام شد، اظهار كرد: طرح‌های جالبی از دانشگاه در جشنواره ملی حرکت موفق به كسب مقام‌هاي برتر شدند.

وي درباره برنامه‌هاي فرهنگي دانشگاه با اشاره به اين‌كه کانون‌های فرهنگی و هنري دانشگاه شامل فیلم و عکس، تئاتر، قرآن و عترت ، گردشگری و عفاف و حجاب براي سال جاری نيز برنامه‌های متنوع و بسياري پيش‌بيني كرده‌‌اند، تصريح كرد: علاوه بر اين جشنواره رویش در اردیبهشت‌ماه با هدف ارایه فعالیت ها و دستاوردهای كانون‌هاي فرهنگي و هنري دانشگاه برگزار خواهد شد.

مدیر فرهنگی دانشگاه شهیدچمران اهواز همچنين از برگزاري جشنواره‌ حركت با ارائه دستاوردهاي انجمن‌های علمی‌دانشجويي در اردیبهشت‌ماه خبرداد و با اشاره به فعاليت‌هاي واحد نشريات مديريت فرهنگي دانشگاه، ادامه داد: در حال حاضر واحد نشریات به‌علت نداشتن مسؤول در مقایسه با سایر واحدها، وضعيت مناسبی ندارد كه امیدوارم به‌زودی با انتخاب مسؤول اين بخش، شرایط بهتری ايجاد شود. همچنين تشکل‌های دانشجویی شامل انجمن اسلامی و بسیج نیز تحت نظر معاونت فرهنگی، برنامه‌‌های متعددي براي سال جاري در دست اجرا دارند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار