تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۳
کد خبر: ۶۲۰۷۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سيد خلف موسوي در جلسه شوراي معاونين شهرداري عنوان كرد:
در شهرداري مشكلي به‌نام تامين‌اعتبار وجودندارد
شهردار اهواز در جلسه شوراي معاونين شهرداري گفت: مهم ترين موضوع ما در سال جاري، طبق فرمايش مقام معظم رهبري،مديريت جهادي است كه بايد در كليه كارها نمود داشته باشد و شروع آن بستن قراردادهاي جديد در حوزه خدماتي و عمراني است.

سيد خلف موسوي افزود: در شهرداري مشكلي به نام تامين اعتبار وجود ندارد و تلاش مي كنيم  همه درآمدها را محقق كنيم.

وي ادامه داد: در استان خوزستان در فصل گرما و تابستان كارها رونق چنداني ندارد  و اين متاسفانه تبديل به يك عادت شده كه اين موضوع با فرمايش رهبر انقلاب در خصوص مديريت جهادي منافات دارد. بايد رخوت ايام تابستان و فصل گرما شكسته و كارها با جديت پيگيري شود. در نتيجه بايد قراردادها و كمرها را ببنديم و با همت مضاعف كارها را به صورت ضابطه مند و قانونمند انجام دهيم. البته قانونمند و ضابطه مند كردن كارها با پيشرفت آن منافاتي ندارد.

شهردار اهواز ادامه داد: اداره قراردادها بايد ارتباط مطلوبي با مناطق داشته باشد و از طريق همدلي كارها را به پيش ببرد كه اين امر مستلزم انتخاب پيمانكاران قوي و متعهد  است تا كار را به خوبي به پيش ببرند.

شهردار اهواز تصريح كرد: 431 ميليارد تومان درآمدزايي داشتيم و خوشبختانه  نگراني از بابت درآمد نداريم در نتيجه پروژه هايي كه موجب رضايت و خواسته شهروندان هستند بايد اجراء شوند. ضروري است كه مديران مناطق با انتخاب مشاوري كه صرفا كارش فكر كردن و ارائه طرح و برنامه باشد پروژه هاي خوبي را به مرحله اجراء درآورند.

سيد خلف موسوي با تاكيد بر اين موضوع كه عمليات آسفالت و لكه گيري معابر بسياري از مناطق بايد به صورت مطلوب انجام شود گفت: نبايد زمان حفاري ها طولاني شود. چون طولاني شدن زمان حفاري ها موجب نارضايتي مردم مي شود كه نياز است اكيپ هاي آسفالت هميشه بصورت آماده باش فعال باشند.

وي همچنين درخصوص گلكاري و فضاي سبز سطح شهر گفت: مناطق در آبياري فضاي سبز ضعيف عمل مي كنند كه بايد اين مشكل رفع شود و در اين خصوص بايد جلساتي تشكيل شود. تا ميادين شهر هميشه گل كاري باشند. يكي از اولويت هاي ما پروژه آب خام است كه با توجه به اهميت فضاي سبز لازم است از پيمانكاران قوي جهت آبياري اين بخش استفاده شود تا در اين زمينه تحول اساسي در شهر صورت گيرد.

 شهردار اهواز با تاكيد بر حضور به موقع مديران در محل كار اظهار داشت: بسياري از كارها با ارتباطات و تعامل حل شدني هستند.مديران مناطق بايد مقامات ارشد منطقه خود را بشناسند و  از نظرات و پيشنهادات آنها در اجراي مطلوب كارها استفاده كنند زيرا هدف ما اين است كه كارها به خوبي پيش رود.

 وي همچنين  بر ساماندهي تابلوهاي اسامي خيابان ها و تعيين تكليف اسامي خيابانهاي بدون نام تاكيد كرد و گفت: استراتژي بنده براي نامگذاري خيابان ها و ميادين سطح شهر، اسامي ائمه اطهار (ع)، علما، مجتهدين، شهدا، سرداران شهيد  و شخصيت هاي كشوري و اسلامي كه شهره عام هستند مي باشد.

سيد خلف موسوي در ادامه سخنان خود گفت:پروژه هايي مانند زيرگذر خيابان جوادالائمه،    خيابان پهلوان، ميدان ورودي سوسنگرد و كشتارگاه دام شهرداري اهواز آماده بهره برداري  و يا اجراء هستند.

 وي بر پيشگيري از تحميل نيروهاي كارگري به  بدنه شهرداري اهواز تاكيد كرد و گفت: در شهرداري استخدامي صورت نمي گيرد. تحميل نيرو، يعني تحميل هزينه به شهرداري كه اين امر مطلوبي نيست.

 در پايان سيد خلف موسوي از تشكيل جلسات منظمي براي پايش طرح هاي عمراني در شهرداري اهواز خبر داد.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۶
0
0
با سلام
از18سال پیش قرار بود خیابان اسفند گلستان تا اتوبان کارگر ادامه پیدا کند ولی این اتفاق نیفتاد و محدوده منازل نفت که در اواسط مسیر است از حداقل امکانات رفاهی وبهداشتی هم محروم است ولی متاسفانه کسی جوابگو نیست واین محله به محل تجمع زباله گردیده وحتی یک سطل زباله سالم دراین محدوده وجود ندارد نمی دانم چرا به این محدوه کسی توجه نمی کند بخدا ما عم دوست دلریم محله ما تمیز باشد و یک فضای سبز و بازارچه ومسیر ارتباطی مناسب باشدلذا خواهشمندم شهرداری اهواز یه این منطقه توجه کنند
:
:
:
آخرین اخبار