تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۰
کد خبر: ۶۲۰۹۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مقتدایی مطرح کرد:
کمبود نیروی متخصص در خوزستان!
استاندار خوزستان گفت: یکی از مشکلاتی که استان خوزستان با آن مواجه است، کثرت نیرو و کمبود نیروهای متخص است.

استاندار خوزستان صبح امروز در جلسه شورای اداری استان عنوان کرد: بسیاری از ارگان ها در استان خواهان فرستادن نیروهای خود به مراکز دارای قدرت تصمیم گیری هستند که این مسئله مشکلاتی را در راستای برنامه ریزی و هماهنگی برای استانداری خوزستان به وجود می آورد.

وی با اشاره به اینکه، 60 درصد نیروهای موجود در استان مامور به خدمت هستند گفت: یکی از وظایف استانداری منسجم کردن بدنه مدریتی در خوزستان است.

مقتدایی تصریح کرد: تخصیص اعتبارات در سال93 بر اساس مدلی دارای شاخصه های لازم صورت می گیرد که بر اساس این مدل می توانیم  تکمیل پروژه های نیمه تمام را در استان را تسریع ببخشیم.

استاندار خوزستان اظهار کرد: یکی دیگر از مشکلات موجود که باعث ثابت ماندن وضعیت توسعه در استان می شود توقف پروژه های عمرانی در پیچ و خم های اداری است.

وی با بیان اینکه، تنها راه خروج از این همه گرفتاری و تغییر چهره ی استان جدا شدن پروژه های عمرانی از قید و بند های اداری در چارچوب مباحث نظام است عنوان کرد: ما باید مدافع حقوق  کل شهروندان در استان باشیم.

در پایان این جلسه با رای گیری از اعضای شورای برنامه ریزی استانداری خوزستان، بودجه سال 93 به تصویب رسید. 

مرجع / مـهـر
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
بینام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
0
0
البته استاندارمحترم راست میگه چون فقط تانوک بینی خودشو میبینه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
0
1
البته کمبود نیروی متخصصی که جزء باند اجرایی باشد قابل قبول است در دولت قبلی هم همین مشکل وجود داشت تا زمانی که در انتخاب افراد متخصص حزب بازی و رفیق بازی وجود داشته باشد کمبود نیروی متخصص در مناصب مدیریتی همچنان ادامه خواهد داشت
:
:
:
آخرین اخبار