تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۵
کد خبر: ۶۲۰۹۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شهردار رامهرمز:
حقوق پرسنل شهرداری رامهرمز به روز شد
شهردار رامهرمز گفت: پس از سال‌ها، حقوق پرسنل شهرداری رامهرمز به روز شد و بدون تاخیر پرداخت گردید.

سید عبدالحسین حسینی امروز اظهار کرد: شهرداری‌ها متاسفانه از توان مالی خوبی برخوردار نیستند که منجر به ایجاد برخی نابسامانی‌ها در پرداخت حقوق پرسنل و ارائه خدمات به مردم می‌شوند.

وی ادامه داد: شهرداری رامهرمز پس از سال‌ها، با تلاش و پیگیری و مدیریتی نوین توانسته است که حقوق پرسنل خود را به روز کند.

شهردار رامهرمز تصریح کرد: همه مطالبات، حقوق، عیدی و پاداش پرسنل تا پایان سال 92 تسویه و پرداخت گردید و سعی بر این است که امسال نیز همین روند را ادامه دهیم.

وی افزود: با تلاش‌هایی که انجام شد مطالبات بازنشستگان شهرداری را نیز تا سال 90 پرداخت کردیم و مابقی بازنشستگان را به ترتیب سال بازنشستگی نوبت‌بندی کرده و پرداخت خواهیم کرد.

حسینی همچنین عنوان کرد: پیمانکاران طرف قرارداد این شهرداری نیز موظف به پرداخت حقوق کارگران تحت پوشش خود هستند و باید نهایت همکاری را با کارگران زحمتکش خدمات شهری داشته باشند.

وی در پایان خواستار همکاری همه مردم در پاکیزگی سطح شهر شد و گفت: شهری زیبا به‌وجود نخواهد آمد مگر با همکاری همه شهروندان و رعایت حقوق شهروندی که باید آن را سرلوحه زندگی خود قرار دهیم تا شهری آباد و زیبا داشته باشیم.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار