تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۷
کد خبر: ۶۲۰۹۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
عضو شورای شهر شوشتر خواستار شد ؛
عدم‌دخالت‌شورای‌شهردراستخدام‌های شهرداری
عضو شورای اسلامی شهر شوشتر خواستار عدم دخالت شورای اسلامی شهر در استخدام‌های شهرداری شد.

اسحاق عسکری ظهر امروز در جلسه شورای اسلامی شهر شوشتر اظهار کرد: شورای اسلامی شهر نباید در بخش استخدام‌های شهرداری دخالت کند و این مسئله شورای شهر را به حاشیه خواهد کشاند.

وی افزود: هرکس تقاضای کار دارد و تخصصی نیز دارد به شهرداری مراجعه کند و خود را با کارنامه کاری و تخصص معرفی کند، اگر در آینده نیازی به نیرو احساس شد از روش‌های قانونی در این زمینه اقدام خواهد شد.

عضو شورای اسلامی شهر شوشتر با اشاره به اینکه نباید به مسائل ریز شهرداری وارد شد، تاکید کرد: وارد شدن به مسائل ریز شورای اسلامی شهر را از پرداختن به مسائل کلان باز می‌دارد و این مسئله آفتی است که می‌توان گریبان شورای اسلامی شهر شوشتر را بگیرد.

وی با اشاره به اینکه شهرداری اجازه استخدام ندارد، افزود: در شرایط کنونی شهرداری شوشتر اجازه و مجوز استخدام ندارد و فرستادن مردم به صحن علنی شورای شهر از سوی شهرداری بدون منظور نیست.

عسکری بیان کرد: اگر شهردار مجوزی برای استخدام اخذ کرده است، شورای شهر از وی درخواست دارد هر نیرویی را که خود تشخیص می‌دهد استخدام کند و در این مقوله اصلا دخالت نمی‌کنیم، ولی شهرداری مجوزی در این زمینه ندارد و تنها مردم را به شورای شهر می‌فرستد.

عضو کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر شوشتر تاکید کرد: دریافت تقاضای مردم در شورای اسلامی شهر مردم را متوقع می‌کند و این اشتباهی است که به کرات تکرار شده است، شاید اعضای شورای شهر بخواهند درخواست ها را به شهرداری ارجاع دهند ولی این روش اصلاً مناسب نیست.

وی درباره حضور دفترداران طراحی نقشه‌های ساختمانی در شورای اسلامی شهر گفت: برای پیگیری و رفع مشکل این دفترداران از همه توان خود استفاده می‌کنیم و می‌کوشیم تا در این زمینه عدالت و مساوات رعایت شود.

عسکری تاکید کرد: باید تلاش کرد تا با ارجاع مساوی طراحی نقشه به دفاتر فنی و مهندسی ساختمان در شوشتر با رانت در این زمینه برخورد کرد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار