تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۹
کد خبر: ۶۲۰۹۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار هندیجان:
ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مایه بقای انقلاب اسلامی است
فرماندار هندیجان گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مایه بقای انقلاب اسلامی است و به برکت شهدای انقلاب، امروز ایران اسلامی در عرصه‌های ملی و بین‌المللی بر قله‌های رفیع افتخار ایستاده است.

احمد جعفری‌نسب در حاشیه مراسم تشییع سه شهید گمنام هندیجان اظهار کرد: تجلیل از شهدای گمنام، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مایه بقای انقلاب اسلامی است و به برکت شهدای انقلاب، امروز ایران اسلامی در عرصه‌های ملی و بین‌المللی بر قله‌های رفیع افتخار ایستاده است.

وی، تکریم و تعظیم از مقام ارزشمند شهدای گمنام را یک وظیفه و ضرورت غیرقابل انکار دانست و خاطرنشان کرد: شهدا با پیروی از حضرت امام حسین(ع) درس وفاداری، از خود گذشتگی و شجاعت، شهامت صداقت آموختند و در عمل نیز آن را به اثبات رساندند و در راه دفاع از اهداف مقدس اسلام جانفشانی نمودند و حماسه‌ای بزرگ آفریدند.

فرماندار هندیجان وجود سراسر شور و نشاط مردم را در این اجتماع معنوی یادآور دلیرمردی‌ها و رشادت‌های غیرتمندانه شهیدان گمنام دانست، و گفت: شهیدانی که تا ابد نام و یاد پرافتخارشان بر صفحه روزگار و در تاریخ اندیشه‌ها است با عزت و عظمت جاودانه خواهد ماند.

وی ادامه داد: شهدای گمنامی که دیروز با نثار خونشان جهاد کردند و سال‌ها در دل خاک غربت خفتند امروز دوباره شکفتند و قرار است که مایه برکت، امنیت و بقای شهر و دیارمان و ساکنان خطه غیور مردم هندیجان باشند.

جعفری‌نسب در پایان عنوان کرد: امیدواریم در عرصه‌های مختلف سیاسی فرهنگی و اجتماعی پاسدار واقعی ارزش‌ها و اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و با عمل به دستورات و احکام الهی و منویات مقام معظم رهبری ایرانی آباد و سرافراز داشته باشیم.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار