تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۲
کد خبر: ۶۲۱۴۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
عضو شورای شهر آبادان:
دیکتاتوری‌دربخش‌های‌شهرداری‌آبادان‌حاکم‌است
عضو شورای اسلامی شهر آبادان گفت: یک دیکتاتوری مطلق در برخی بخش‌های شهرداری آبادان حاکم است.

یثری دریس امروز اظهار کرد: متاسفانه برخی جریانات و اتفاقات در شهرداری آبادان در حال به‌وقوع پیوستن است که مردم ما باید از آن مطلع شوند.

وی اضافه کرد: متاسفانه این ضعف شورای شهر آبادان است واقعا شورای شهرداری نام گرفته است و این اتفاق نیز به دلیل عدم اتحاد همه جانبه اعضای شورای شهر در حال انجام است.

عضو شورای اسلامی شهر آبادان تصریح کرد: وقتی مردم از من می‌پرسند از شورای شهر چه خبر به آنها می‌گویم که هر پیشرفت و دگرگونی که در چهره شهر محقق شود آخرین خبر و پیام شورا به شهروندان است و واقعا نیز چیزی جز این نیست.

وی ادامه داد: متاسفانه در بسیاری از جلساتی که شهرداری با ارگان‌های دیگر برقرار می‌کند، برخی مدیران شهرداری انتظار دارند جانب آنها را بگیریم در صورتی که این موضوع را فراموش کرده‌اند که شورای شهر نماینده مردم است نه شهرداری.

دریس تصریح کرد: شیرازی شهردار آبادان حتی از زیردستان خود در شهرداری منصفانه‌تر عمل می‌کند اما باید نظارت بیشتری بر کار مدیران و معاونان و بخش‌های مختلف شهرداری داشته باشد تا حقی ناحق نشود.

وی در پایان عنوان کرد: شهرداری و شورای اسلامی شهر باید در مسیر پیشرفت و عمران و رفع مشکلات شهر و شهروندان گام بردارند اما متاسفانه در برخی موارد رسالت اصلی خود را به باد فراموشی می‌سپارند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار