تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۴
کد خبر: ۶۲۱۴۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده مردم دزفول در مجلس خبر داد ؛
احداث بیمارستان تامین اجتماعی در دزفول
نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی گفت: با تلاش‌ها و پیگیری‌های مداوم، آخرین مجوز بیمارستان تامین اجتماعی اخذ و در دزفول احداث خواهد شد.

عباس پاپی‌زاده امروز از احداث آخرین بیمارستان تامین اجتماعی کشور در دزفول خبر داد و اظهار کرد: در این رابطه تا سه ماه آینده خبرهای خوشی به گوش مردم خواهیم رساند.

وی در مورد کارخانه فولاد دزفول نیز عنوان کرد: 20 درصد کارخانه فولاد دزفول در ایتالیا ساخته شده است و تا پایان سال 93 نصب خواهد شد.

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ساخت و راه اندازی این کارخانه برای یکهزار نفر اشتغال ایجاد خواهد کرد.

وی در مورد فاضلاب شهرستان افزود: بحث ایجاد فاضلاب زیرزمینی در دزفول از سرعت مناسبی برخوردار است و نسبت به دیگر شهرستان‌ها دارای پیشرفت خوبی است.

این عضو کمیسیون کشاورزی در مورد راه‌ها اضافه کرد: مجوز ساخت یکصد کیلومتر راه در دزفول اخذ شده و نخستین بزرگراه دزفول نهایی گردیده است.

وی بیان کرد: این بزرگراه، چهار راه آوج را به هفت تپه می‌رساند و راه دزفول به اهواز از این طریق 30 کیلومتر کوتاه تر خواهد شد.

پاپی‌زاده خاطرنشان کرد: اعتبارات و مجوز این پروژه گرفته شده است و برای این امر (راهسازی) به اندازه بودجه 50 سال اداره راه و شهرسازی شهرستان و چهار برابر اعتبارات فرمانداری هزینه خواهد شد.

عضو کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی توضیح داد: بهترین دستاورد دانشگاه علوم پزشکی در دزفول افزایش بیش از 60 درصد بودجه با داشتن 52 عضو هیئت علمی و افتتاح بخش جراحی قلب باز بوده است که در پایان سال گذشته افتتاح و راه‌اندازی شد.

وی با اشاره به خسارات زیست محیطی به استان گفت: 104 سال است که خسارات زیست محیطی که توسط وزارت نفت ایجاد شده پرداخت نگردیده است.

پاپی‌زاده اضافه کرد: در همین رابطه البته مصوب نیز شده است یکهزار میلیارد تومان وزارت نفت به عنوان خسارت زیست محیطی به استان خوزستان پرداخت کند.

نماینده دزفول در خصوص 2 درصد سهم نفت به استان نیز ابراز کرد: با جابجایی کلمه تولید به جای صادرات در فروش شبکه‌های نفتی بحث 2 درصد بودجه نفت را به سه برابر افزایش داده‌ایم و این امر نصیب استان خوزستان شده است.

وی در مورد عضویتش در فراکسیون‌ها تصریح کرد: در فراکسیون‌های عترت و قرآن، ورزش و جوانان، فرمانداری ویژه و فراکسیون نفت و گاز و پتروشیمی که یک هفته‌ای است که ایجاد شده، عضویت دارم و انجام وظیفه خواهم کرد.
مرجع / فـارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Finland
|
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۶
0
0
خبر بیمارستان رو فکر کنم بار دهم باشه زدید و هیچ خبری نشده
:
:
:
آخرین اخبار