تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۰
کد خبر: ۶۲۲۱۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار خرمشهر:
مهاجرت روستائیان معضلی برای خرمشهر است
فرماندار خرمشهر گفت: یکی از معضلات امروز ما بحث مهاجرت از روستاهاست که باید توسط شوراها به خصوص شوراهای روستایی حل شود.

عبدالله حسینی امروز اظهار کرد: مهاجرت از روستاها به معنای کاهش میزان تولید است و ما باید سعی کنیم با رفع مشکلات موجود در روستاها تا حد امکان از این اتفاق جلوگیری کنیم.

وی همچنین به موضوع ارتقای امنیت شهری پرداخت و عنوان کرد: درست است که ارگان‌های مسئول در مورد امنیت شهرستان باید به وظیفه خود عمل کنند اما این به معنای این نیست که ما دخالتی در این امر نداشته باشیم.

فرماندار خرمشهر از اعضای شوراها خواست هر چه بیشتر در جهت برقراری امنیت، نیروهای مردمی را بسیج کنند و از مردم بخواهند با نیروهای انتظامی همکاری برقرار کنند.

وی به بحث سرانه‌های کم آموزش و پرورش هم اشاره کرد و ادامه داد: در این امر نیز باید مردم را توجیه کرد که این سرانه کفاف کل سال را نمی‌دهد و کمک آنها الزامی است.

حسینی، بزرگنمایی مشکلات را نادرست برشمرد و توضیح داد: ما نباید مشکلات را بزرگ جلوه دهیم و از بازگو کردن نکات مثبت بپرهیزیم زیرا این کار باعث ترسیم چهره‌ای زشت از شهر می‌شود.

وی با بیان این نکته که همه جا مشکل وجود دارد ادامه داد: در خرمشهر کار انجام شده زیاد هست اما کارهای بسیاری نیز در جهت رفع آنها صورت گرفته است که نباید آنها را نادید گرفت.

فرماندار خرمشهر عنوان کرد: نباید با سیاه نمایی و بزرگنمایی مشکلات، مانع ورود سرمایه گذاران و سرمایه گذاری در این شهر شویم.

وی مطلب پایانی را مهمترین موضوع خواند و افزود: از همه ارگان‌ها می‌خواهم با سختگیری‌های بی‌مورد عرصه را بر سرمایه گذار تنگ نکنند و اجازه دهیم به شهر سرمایه تزریق شود.

حسینی توضیح داد: ما با بکارگیری سرمایه گذار بومی مشکلی نداریم اما تجربه ما در فاز 2 شهید احمدزاده که فقط به شهروندان خرمشهری زمین دادیم و آنها سهم خود را واگذار کرد تجربه تلخی بود.
مرجع / فـارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۶
0
0
بله امكاناتشون زيرصفره مجبورميشن بيان شهرهمه چيزبهم ميخوره.سالهاست داستان همينه متاسفانه
:
:
:
آخرین اخبار