تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۱
کد خبر: ۶۲۲۱۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده مردم دزفول در مجلس:
مردم در اجرای مصوبات شوراها صبر به‌خرج‌دهند
نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم در اجرای مصوبات شوراها صبر و حوصله به خرج دهند تا بهترین بهره از اجرای تصمیمات شوراها در شهرستان‌ها اخذ گردد.

عباس پاپی‌زاده امروز اظهار کرد: اعضای شوراهای اسلامی باید در کنار مردم قرار گیرند تا مردم، شورا را از خود بدانند و برای حل مشکلاتشان به سراغ این قشر خادم بیایند.

وی ضمن آرزوی توفیق خدمت برای 13 عضو شورای شهر دزفول عنوان کرد: در بحث مصوبات و طرح‌هایی که به شوراهای اسلامی ارجاع داده می‌شود باید سایر مسئولان اجرایی نیز نهایت همکاری را برقرار کنند.

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی همچنین عنوان کرد: باید مصوباتی تصویب شود که به سود شهر و شهرستان باشد و موجبات برای آبادانی هر چه بیشتر شهرمان را فراهم آورد.

وی ادامه داد: در این مسیر، مسئولان نیز باید در کنار شوراها، شهر خود را به جایگاه اصلی و واقعی‌اش برسانند و محرومیت را به طور کامل از این منطقه ریشه‌کن کنند.

پاپی‌زاده زاده بیان کرد: قطعا حضور شوراها در شهرهای کشور سبب کمک‌های بسیار شایانی به دیگر مسئولان برای پیش برد اهداف عالیه نظام جمهوری اسلامی خواهد داشت.

وی افزود: اعضای شوراها با تشکیل کمیسیون‌هایی با محوریت‌های مختلف مشکلات شهری را دسته بندی می‌کنند و در کیفی کردن اوضاع جامعه نقش بسیار موثر و غیرقابل انکاری را ایفا خواهند کرد.

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: مردم در اجرای مصوبات شوراها صبر و حوصله به خرج دهند تا بهترین بهره از اجرای تصمیمات شوراها در شهرستان‌ها اخذ گردد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار