تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۰
کد خبر: ۶۲۲۱۹
تعداد نظرات: ۱۰ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شرایط دریافت وام مسکن 70 میلیونی ایثارگران
هادیانی با بیان اینکه امسال در قانون بودجه جانبازان بالای 15 درصد، همسر و والدین و فرزندان شهدا و آزادگان می‌توانند از این تسهیلات استفاده کنند، گفت: کارمزد این وام چهار درصد است.

معاون عمران و مسکن بنیاد شهید و امور ایثارگران شرایط دریافت وام مسکن 30 تا 70 میلیونی ایثارگران و جانبازان را اعلام کرد.

مهندس حسین هادیانی با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی اعطای 100 هزار سهمیه وام مسکن برای ایثارگران در سال جاری را به تصویب رسانده است گفت: سال گذشته میزان این تسهیلات به نسبت شهرهای محل سکونت، از 20 تا 60 میلیون تومان متغیر بود، اما امسال مبلغ این وام در شهرهای بزرگ بالاتر از یک میلیون نفر جمعیت و تهران 72 میلیون تومان برای مرکز استان‌ها 60 میلیون تومان، شهرهای کوچک 50 میلیون تومان و در روستاها 30 میلیون تومان است.

وی افزود: طبق سالهای گذشته اعطای این وام از تیرماه و پس از ابلاغ بانک مرکزی به بانک‌های عامل آغاز می‌شود.

هادیانی با بیان اینکه امسال در قانون بودجه جانبازان بالای 15 درصد، همسر و والدین و فرزندان شهدا و آزادگان می‌توانند از این تسهیلات استفاده کنند، گفت: کارمزد این وام چهار درصد است.

معاون عمران و مسکن بنیاد شهید و امور ایثارگران درباره شرایط دریافت وام مسکن برای جانبازان و ایثارگران گفت: هیچ گونه قرعه کشی برای دریافت این وام انجام نمی‌شود. جانبازان و ایثارگران به بنیاد شهید مراجعه می‌کنند، پس از بررسی اولیه و در صورتی که واجد شرایط باشند به بانک‌های عامل معرفی خواهند شد. به عنوان مثال متقاضیان باید حتما بدون مسکن باشند و قبلا وام نگرفته باشند.

وی افزود: امسال صدهزار وام در قانون دیده شده اما اینکه چه تعداد عملیاتی شود بستگی به تعداد ایثارگران واجد شرایط و اعتبارات بانکی دارد. در سال 92، بانک‌ها تنها با اعطای 39 هزار وام موافقت کردند.
مرجع / ایسنا
برچسب ها: وام مسکن
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۱۰
کرمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۱
1
4
لطفا حقایق و بنویسید.... من فرزند شهیدی هستم که 17 سال تنها زندگی میکنم و تا حالا نتونستم کوچکترین وام و تسهیلاتی و از بنیاد بگیرم،..... پس نگید که نیازی به پارتی و این چیزا نیست
صغری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
0
2
با سلام اینجانب صغری رحیمی فرزند شهید متاهل می باشم که در استان گلستان زندگی می کنم به مدت 12 سال است که مستاجر هستم سال 80 وام 6 میلیونی گرفتم اما خانه ای نمی شد گرفت شما را به خدا یک فکری به حال ما بکنید دیگر خسته شده ام از مستاجری دیگر توان اسباب کشی ندارم تو را خدا وام مسکن به من معرفی کنید که بگیرم
كبري
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۳۰
0
2
سال 80 وام 6 ميليوني گرفيتم الان به ما وام نمي دهند لطفا در مورد كف وام كه قبلا استفاده شده تغيير بدهيد چند سال است مبنا 5 ميليون است بخدا خسته شديم از اين بلاتكيفي
سید میثم احمدیان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۸
0
0
سلام
فرزند جانباز 50 درصد اعصاب و روان هستم.جانبازی که روزی 26 عدد قرص اعصاب که همشون هم شیمیایی هستن رو مصرف میکنه تا اروم باشه و خانوادش و به باد کتک نگیره..حالا...کاری نداریم..کیه که بخواد درک کنه من چی میگم
الان چنننننننند ساله که وعده وام مسکن دادین؟؟ چه جوابی دارین که بدین؟؟ بودجه ندارید نه؟؟
اره--شماها راحت بخوابید..دست گدایی هم به روی شماها دراز نمیکنیم..اما خدایی هم هست..خدایی که شاید اگر پدرم به جبهه نمیرفت تا بعضی ها الان مانور و پز بدن..میتونست زندگی بهتری برای زن و بچش رقم بزنه...
کلام آخرم...هر درد و آه و ناله ای که پدرم میکشه معادل یک نفرینه..نیست؟؟؟
خدایی هم هست..آهای مسئولین کشور
ایمانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
0
0
باسلام زمانی که از حقوق مابرای صندوق کسرمی کردندتاوام دهند حالاکه ازدواج کردیم چراوام نمی دهند /سهم شرعی ما چه شد/چراماراازان محروم کردند/
امینی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۹
0
0
با سلام
این وام پارسال هم بود ولی شرایط بسیار سختی داشت اینکه هیچ وقت خانه بنام نشده باشه و قیمت خانه نباید کمتر از 170 میلیون باشه واینکه باید تا 20سال که وام تسویه بشه بنام خود شخص باشه اینکه با 85 میایون تومان چجوری بشه یه خونه ی 170 میلیون تومانی گرفت خدا داند؟؟؟؟؟؟؟
علی
|
Finland
|
۰۲:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۰
0
0
ملیارد ملیارد میخورن هه میگم ملیارد هزار ملیارد هزار ملیارد
دارایی های ایرانم ازاد شده به ما مه رسید وا رسید
محمدرضا
|
Australia
|
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۰
0
0
سلام من پدرم کارت ایثار گری داره17ماه جنگ بوده خانه داریم ولی تا حالا هیچ وامی یا استفاده ای از کارت ایثترگری نکرده ایم.وام تعلق نمیگیره؟
اسماعیل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۹
0
1
با سلام به تمام کسانی که این مطلب را میخوانند و میتوانند صدای من و امثال من را به مسئولین برسانند:
اینکه جانبازان و آزادگان محترم و خانواده و فرزندان بتوانند از بعضی تسهیلات استفاده کنند نوش جانشان.فقط سوال اینجاست که هزاران نفر بسیجی گمنام که سالها در خطوط مقدم جنگیدن و ترکش یا تیری به آنها اصابت نکرد و یا اسیر دشمن نشدند و یا دلق ریاکاری و دروغ نپوشیدند و پرونده های کذایی درست نکردند و حالا زخم جنگ روح و روانشان را داغون کرده باید تا آخر عمر از حداقل مزایای یک جانباز چند درصد که گاهی کمتر از یک ماه در جنگ بوده اند که مجروح شده اند یا اسیر شده اند باشد؟آیا تاثیر یک ترکش خمپاره که به یک قسمت. از بدن اصابت کرده و بعد هم خوب شده بیشتر از تاثیر اثرات مخرب سالها در معرض انواع. انفجار ها و موج هنجارها و عوارض...دیگر جنگ است.آقایان مسول بی مسولیت کجایید؟اگه طعم جنگ را چشیده اید و جانباز نیستید حتما حرف مرا می فهمید و اگر جانباز یا آزاده هستید بدانید و آگاه باشید که شما با انتخاب مجروح یا اسیر نشدید!!بلکه تقدیر و اجبار بود ولی ما چه؟که هم با اختیار و انتخاب جنگیدیم تا راه شما جانبازان و آزادگان را ادامه بدهیم و هم از هدر رفتن زحمات شما جلوگیری کنیم...خودتان انصاف بدهید که عوارض جنگ فقط تیر و ترکش و یا اسارت نیست هرکس طعم جنگ را چشیده باشد بی نصیب از عوارض آن نیست.حتی مردم تهران هم در زمان موشک باران بی نصیب از این عوارض غیر مستقیم نبوده اند.آیا یک وام مسکن برای رزمنده ای که حداقل یک سال جلو گلوله و توپ و تانک دشمن مبارزه کرده چیز زیادی است؟امیدوارم یک روزی مسولین به خواب رفته ما بیدار شوند و یادی هم از رزمندگان فراموش شده بنمایند.آزادگان و جانبازان عزیز هم یادی از همرزمان خود بکنند و بدانند که اگر امروز حداقل امکاناتی دارند قسمتی از آن را مرهون رشادتهای همرزمانشان است که امروز به نان شبشان محتاجند.
محمدرضا
|
-
|
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۶
0
0
بنده حقیر بالای 30سال است که جانبازم تاکنون بارها برای دریافت وام مراجعه نمودم تاکنون هیچ گونه اقدامی صورت نگرفته است
:
:
:
آخرین اخبار