تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۳
کد خبر: ۶۲۲۳۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار خرمشهر خواستار شد ؛
تعامل منطقه آزاد برای رفع مشکلات بهداشتی
فرماندار خرمشهر خواستار ورود دستگاه‌های مختلف اجرایی از جمله منطقه آزاد اروند برای رفع مشکلات بهداشتی این شهر شد.

عبدالله حسینی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای سلامت که با حضور اعضا در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد اظهار کرد: مسئولان باید شخصا در این جلسات حضور داشته باشند و حضور معاونان بدون دلیل موجه برای غیبت مدیران، به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست.

وی بر لزوم همدلی و تعاون به عنوان یک الزام در حل مشکلات بهداشتی شهرستان تاکید کرد و افزود: حل مشکلات بهداشت شهر، یک کار گروهی است و اگر همه دستگاه‌ها با یکدیگر در یک مسیر گام بردارند و منطقه آزاد اروند نیز همکاری کند مشکلات ظرف یکی دو سال حل می‌شود.

فرماندار خرمشهر در ادامه بر لزوم اجرایی شدن مصوبات جلسات شورای سلامت تاکید کرد و گفت: مصوبات شورای سلامت قانونی و لازم الاجراست و فرمانداری بر اجرای صحیح تمام مصوبات نظارت خواهد کرد.

وی ادامه داد: در این شهر 4 هزار انشعاب آب غیرمجاز وجود دارد و جمع آوری این رقم از عهده یک ارگان خاص خارج است و مستلزم عزم همگانی است.

 در دومین نشست شورای سلامت خرمشهر به مشکلات آب شرب دو روستای شنه و محرزی، انشعابات غیرمجاز و جمع آوری زباله در برخی نقاط شهری و روستایی پرداخته شد و در هر مورد مسئولان مربوطه پاسخ‌ها و راهکارهای خود را ارائه دادند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار