تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۴
کد خبر: ۶۲۲۴۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حاشیه‌سازی‌های علیه فولاد خوزستان به سود فوتبال نیست
فولاد خوزستان تنها تیم حاضر در بازی‌های آسیایی کشورمان است که این روزها در حاشیه‌های فوتبالی در کشور دست و پا می‌زند ولی کسی به فکر این موضوع نیست که این حاشیه‌ها می‌تواند چه به سر فولاد بیاورد.

اواخر هفته گذشته بود که خبر متلاشی شدن باندی به دلیل صدور کارت پایان خدمت و معافی جعلی باعث شد تا بسیاری را به فکر فرو برد، که شاید کارت پایان خدمت‌هایی که در جیب بسیاری قرار دارد جعلی باشد و این قضیه دست‌مایه بسیاری از حاشیه‌سازان در بخش ورزش فوتبال بود، آنانی که اصلا تحمل پیروزی فولاد خوزستان را در لیگ برتر نداشتند و در شرایط کنونی نیز می‌کوشند که برای این تیم قوی و پرطرفدار در خوزستان حاشیه ایجاد کنند.

بسیاری از سایت‌ها در این روزها علیه فولاد خوزستان هجمه سنگینی ایجاد کردند که فولاد خوزستان با بازیکنانی که کارت پایان خدمت جعلی ارائه کرده‌اند توانسته در لیگ برتر فوتبال کشور قهرمان شود و این جریان باعث شد تا تیم فولاد خوزستان در حاشیه‌های سنگین در آستانه حضوری مجدد در بازی‌های لیگ باشگاه‌های آسیا دست و پا بزند.

* تنها عکس کاپ قهرمانی را به شایعه‌سازان می‌دهیم

ریشه‌یابی برای پیدا کردن افراد دامن زننده به این شایعات در مطبوعات کشور کار دشواری نیست ولی سرپرست تیم فولاد خوزستان اظهار کرد: این شایعات از سوی آنهایی برای فولاد خوزستان ایجاد شده است که پس از قهرمانی حتی حاضر نشدند به فولاد خوزستان تبریک بگویند.

حسین ابن‌قاسم افزود: فولاد خوزستان همه روال قانونی موجود در کشور را طی کرده است و هیچ تخلفی در مجاری قانونی به ثبت نرسیده است و این شایعه‌سازی‌ها تنها در آینده ماهیت ضدفوتبال بسیاری از مدعیان امروز فوتبال کشور را به اثبات می‌رساند.

وی با اشاره به روند صدور کارت بازی توسط فدراسیون فوتبال کشور گفت: زمانی که بازیکنی قرارداد امضا می‌کند، مدارک بازیکن به فدراسیون فوتبال کشور ارسال می‌شود، اصالت مدارک بازیکن استعلام می‌شود و سپس برای وی کارت بازی صادر می‌شود، اینکه حراست فدراسیون فوتبال در شرایط کنونی به دنبال بررسی این موضوع است اقدام خوبی است ولی بررسی کردن این موضوع نشان از نبود اطمینان به روند موجود در فدراسیون فوتبال کشور است.

ابن قاسم با اشاره به اینکه بازیکنان فولاد خوزستان بارها از کشور خارج شده‌اند، تصریح کرد: بازیکنان فولاد خوزستان بارها با دریافت پاسپورت از کشور خارج شده‌اند، آیا امکان دارد با کارت پایان خدمت جعلی از کشور خارج شوند، این سئوالی است که شایعه‌سازان باید در مراکز قضایی پاسخ دهند زیرا مسئله از حاشیه‌سازی برای فولاد خوزستان گذشته است و به همه مراکز نظامی و انتظامی در این شرایط توهین شده است.

سرپرست فولاد خوزستان ادامه داد: فولاد خوزستان در شرایط کنونی که قهرمانی لیگ برتر کشور را کسب کرده است و در آسیا نیز خوش درخشیده است برخی به دنبال آن هستند که این تیم را وارد حاشیه کنند ولی این افراد بدانند اگر قهرمانی فولاد خوزستان برایشان گران تمام شده است می‌توانیم برای دل‌خوشی آنها عکسی از کاپ قهرمانی فولاد خوزستان برایشان ارسال کنیم تا در یک سال آینده با آن دلخوش باشند.

وی خاطر نشان کرد: فولاد خوزستان همه حرف‌های خود را در مستطیل سبز می‌زند و قرار نیست خارج از زمین از روش‌های ناجوانمردانه استفاده کند، زیرا معتقدیم فولاد بسیار توانمند‌تر از آن است که با این شرایط به حاشیه رانده شود.

ابن‌قاسم با اشاره به اینکه فولاد خوزستان پرتوان به برد در بازی‌های آسیایی می‌اندیشد، گفت: فولاد خوزستان امید مردم ایران است و تنها نماینده در لیگ آسیایی است و برای کسب موفقیت بیش از پیش تلاش می‌کنیم زیرا تنها با اثبات شایستگی‌های خود می‌توانیم شایعات را به حداقل کاهش دهیم.

* تحمل قهرمانی تیم شهرستانی را ندارند

مربی فولاد خوزستان عنوان کرد: قهرمانی فولاد خوزستان بدون در اختیار داشتن حتی یک بازیکن ستاره میلیاردی در لیگ برتر کشور خاری در چشم بسیاری در مرکز شده است و به این دلیل می‌کوشند تا این قهرمانی را در کام مردم خوزستان تلخ کنند.

نعیم سعداوی با اشاره به اینکه فولاد خوزستان تنها به آینده بازی‌های آسیایی می‌اندیشد، اضافه کرد: فولاد خوزستان می‌کوشد تا مقابل حریفان خود بتواند نتیجه مطلوب را بدست آورد و در این موضوع کادر فنی تیم تنها به این مسئله تاکید دارند که به مسائل فنی بپردازند.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از شایعات ایجاد شده پاسخ قاطع دارد، خاطر نشان می‌کند: همه ادعاهای موجود پاسخ قاطع و قانع کننده دارد ولی به جای پرداختن به این مسائل به موضوعات مهم‌تری مانند ترکیب تیم مقابل السعد می‌پردازیم و نمی‌خواهیم به این مسائل وارد شویم.

بسیاری از هواداران فولاد خوزستان از شنیدن شایعات این چنینی در خوزستان بسیار ناراحت هستند و همانگونه که سخنگوی تیم پرسپولیس تهران در اقدامی ناشیانه و بسیار مبتدی دم از حمایت از حق هواداران تیمش برای بررسی پرونده جعل کارت پایان خدمت می‌زند فولاد خوزستان نیز در بیانیه صادر شده ابراز داشته است که به دنبال پیدا کردن منشا این حاشیه‌ها و معرفی آنها به مراجع قضایی است.

البته تلاش برای پیدا کردن منشا خبر کشف تیم جعل کارت خدمت و صحت این خبر راه بجایی نبرد و در این زمینه پیگیری خبرنگار همچنان ادامه دارد.

گزارشگر: مجتبی نارنج‌پور
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار