تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۲
کد خبر: ۶۲۲۶۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شریف مخمل زاده خبر داد:
تاسیس تشکلهای مردم نهاد توسط فرمانداری‌ها
مدیرکل امور اجتماعی استانداری خوزستان از تاسیس تشکل های مردم نهاد توسط فرمانداری ها در کل استان خبر داد.

مهرداد شریف مخمل زاده شامگاه سه شنبه در مراسم نشست با مسئولان سازمانهای مردم نهاد جوان که با حضور معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان برگزار شد، اظهار کرد: در راستای اهتمام استاندار خوزستان به فعالیت سازمانهای مردم نهاد به طور حتم در سال جاری شاهد رشد و شکوفایی این سازمانها خواهیم بود.

وی با بیان اینکه ارگان ها و ادارات استان باید در اجرای فعالیت های مشترک خود با سازمانهای مردم نهاد توجه بیشتری را به خرج دهند، عنوان کرد: در نقشه راهی که توسط استانداری خوزستان برنامه ریزی شده، مسئله ثبت، توانمندسازی، پایداری و نگهداشت این سازمانها مورد توجه ویژه قرار گرفته است.

مدیر کل امور اجتماعی استانداری خوزستان افزود: ما در استانداری خوزستان از طریق وزارت کشور به دنبال حل مشکلات این سازمانها هستیم.

شریف مخمل زاده اظهار کرد: ما به دنبال شناساندن فعالیت سازمانهای مردم نهاد به افراد جامعه هستیم و در همین راستا بنا را بر این قرار دادیم تا مشخصات و فعالیت های شاخص این سازمانها را چاپ و برای ارگان ها و ادارات کل ارسال کنیم.

وی تصریح کرد: در سال آینده باید به ازای هر 10 هزار نفر جمعیت، یک سازمان مردم نهاد در همه شهرهای استان توسط فرمانداری ها ایجاد شود که اگر فرمانداری ها در انجام این فرآیند تعلل کنند به طور قطع استانداری خوزستان با آنها برخورد خواهد کرد.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار