تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۹
کد خبر: ۶۲۳۰۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کاظمی:
دعوت نشدن صادقیان و کریمی شوکه‌ام کرد
سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: در لیست تیم‌ملی نه جوانی مد نظر بوده و نه تجربه.

فرهاد کاظمی ، درباره لیست اعلام شده تیم ملی توسط کارلوس کی‌روش و عدم دعوت از پیام صادقیان گفت: از خط خوردن صادقیان شوکه شدم. درست است که لیست تیم ملی سلیقه سرمربی است و باید به آن احترام گذاشت اما بازی‌های پیام صادقیان امسال خوب بود و او یکی از بهترین‌های لیگ ما بود که من از عدم انتخابش شوکه شدم.
 
وی ادامه داد: صادقیان در 3- 4 پست برای پرسپولیس خوب و تأثیرگذار بازی کرد و فکر می‌کنم اگر جوانی مد نظر قرار می‌گرفت باید شاهد دعوت او می‌بودیم چرا که فکر می‌کنم نه جوانی او مد نظر قرار گرفته شده و نه مسائل تکنیکی صادقیان. به نظرم درباره دعوت نشدن او باید تجدیدنظر صورت گیرد.
 
سرمربی پیکان افزود: درباره علی کریمی هم چنین فکری می‌کنم و واقعا احساس می‌کردم که او به تیم ملی دعوت شود چرا که تجربه او می‌تواند به تیم ملی کمک کند اما وقتی به دو مقوله تجربه و جوانی نگاه می‌کنیم و اثری از کریمی و صادقیان نمی‌بینیم به نظر می‌رسد جوانی و تجربه برای لیست تیم ملی مد نظر قرار نگرفته است. کریمی در دوره‌های مختلف در تیم ملی حضور داشته و حتی سابقه بازی در جام جهانی را هم دارد و دیدیم که امسال در تراکتورسازی و به خصوص هفته‌های آخر چقدر اثرگذار بود و فکر می‌کنم تجربه او می‌توانست به تیم ملی کمک کند و باید بگویم که از خط خوردن این 2 بازیکن بسیار متعجبم.

مرجع / شبکه اطلاع رسانی دانا
:
:
:
آخرین اخبار