تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۰
کد خبر: ۶۲۳۱۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
هوشمند صفائي:
توسعه خوزستان بدون‌حمایت‌از تولید میسرنيست
مدير كل تعاون، كار و رفاه اجتماعي خوزستان گفت: توسعه این استان بدون حمایت از بخش تولید و تلاش برای حضور پر رنگ تر سرمایه گذاران در استان میسر نخواهد شد.

هوشمند صفائي صبح امروز در حاشيه بازديد از شركت لوله سازي خوزستان افزود: همه مسئولان دستگاه های متولی بخش اقتصاد و بانک های عامل، باید برای حمایت از بخش تولید نهایت کوشش خود را به عمل آورند زیرا راه توليد بدون توجه و حمايت دستگاه هاي دولتي و پيگيري نمايندگان مردم در مجلس شواری اسلامی هموار نخواهد شد.

وي، نقش دولت در حمايت از توليد ملي را كليدي دانست و گفت: بهترين راه برون رفت از وضعيت نابه سامان توليد در استان به ويژه كارخانه هايي كه به دلايل مختلف با مشكل مواجه هستند، مراجعه به الگوهاي موفق در كشورهاي صنعتي است. همچنين بانك ها با ارايه ي تسهيلات كم بهره مي توانند نقش ارزنده اي ايفا كنند.

دبیر شورای اشتغال استان خوزستان بر ضرورت راه اندازی خط تولید کارخانه لوله سازي كه اشتغالزایی بالایی دارد تاكيد كرد و گفت: شركت لوله سازي خوزستان كه یکی از تولیدکنندگان اصلی لوله‌ کشور به شمار می رود مي تواند با مديريت هوشمندانه و حمايت همه جانبه دستگاه هاي مسئول، مجددا راه اندازي شود و به ظرفيت بالاي تولید براي استفاده در داخل و صدور به خارج از کشور برسد و در توسعه استان نيز نقش داشته باشد.

وي افزود: با برنامه ریزی جامع و مدون، باید شرایط سختي را كه بر اين مجموعه حاكم شده است آسان كنيم و در حل مشكلات كارخانه و كارگران آن بكوشيم.

مدير كل تعاون، كار و رفاه اجتماعي خوزستان در ادامه با اشاره به نقش ارزنده مديريت بازاريابي در فروش محصولات، بر لزوم  آموزش مديران واحد هاي توليدي در بخش مديريت بازاريابي تاكيد كرد.

صفائي در پايان به ظرفيت هاي نهفته بخش خصوصی در اقتصاد اشاره کرد و افزود: بايد از حضور سرمايه گذاران بخش خصوصي در اقتصاد و توليد همه جانبه حمايت شود زیرا براي بالا رفتن تولیدات صنعتی، نيازمند فراهم كردن مشوق ها، تسهيل راه ها و نيز شرايط دريافت تسهيلات بانكي براي حضور بيش تر و موثرتر بخش هاي تعاوني و خصوصی در اقتصاد و توليد هستيم.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار