تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۸
کد خبر: ۶۲۳۲۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
در واكنش به حضور ويسي در بين گزينه‌هاي نفت‌مسجدسليمان؛
ويسي سرمربي استقلال‌خوزستان در ليگ چهاردهم
قائم‌مقام باشگاه استقلال‌خوزستان درخصوص قرار گرفتن ويسي در بين گزينه‌هاي هدايت نفت مسجدسليمان تاكيد كرد: ويسي در ليگ چهاردهم سرمربي استقلال خوزستان است.

علی پورکیانی اظهار کرد: نفت مسجدسلیمان تیم استان‌مان است و اگر از ما کمک مشورتی بخواهند با آن‌ها همکاری می‌کنیم ولی ویسی در لیگ چهاردهم سرمربی استقلال خوزستان خواهد بود.

وی ادامه داد: حتی اگر نفت مسجدسلیمان 10 بار هم از ویسی برای همکاری فکری دعوت کند، با جان و دل پذیرا هستیم. البته هر کدام از تیم های استان از ما کمک بخواهند با آن‌ها همکاری می‌کنیم اما ویسی سرمربی فصل آینده ما است و حتی برنامه های برگزاری اردوهای تیم را هم به ما ارائه داده است.

قائم‌مقام باشگاه استقلال خوزستان در ادامه گفت: فصل نقل و انتقالات از ابتدای خردادماه آغاز خواهد شد و تا 30 تیرماه ادامه دارد و با توجه به این‌که تمرينات تیم از 31 خردادماه در اهواز آغاز می شوند، ما تا شروع اولین تمرینات، بازیکنان مورد نظر ویسی را جذب خواهيم كرد.

وی در پایان بیان کرد: پس از شروع تمرینات در اهواز، به بروجرد می رویم و پس از برگزاري این اردو و چند روز استراحت در اهواز، برای برپایی دومین اردوی خارج از استان به پردیس کرج خواهیم رفت.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار