تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۴
کد خبر: ۶۲۳۶۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بازدید رئيس سازمان‌ صنعت، معدن‌ خوزستان از کارخانه نورد و لوله سازي
رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان به همراه تعدادي از مديران و معاونين دستگاه هاي اجرايي از کارخانه نورد و لوله سازي خوزستان بازديد كردند.

دادستان عمومي و انقلاب اهواز، رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان، مدير كل تأمين اجتماعي، مدير كل تعاون، کار و رفاه اجتماعي و معاونين ذيربط در این دستگاه ها ازخطوط توليد و تاسیسات كارخانه نورد و لوله سازي خوزستان بازدید کردند.

طی نشستی با حضور این هیئت و مدیران کارخانه مسايل و مشكلات مربوط به حق و حقوق معوقه و سنوات خدمتي كارگران، نحوه بازاريابي و فروش توليدات، كارآمدي و رفع نقاط ضعف مديريتي و نظارتي، جلوگيري از ركود توليدات، بدهي هاي معوقه كارخانه به تأمين اجتماعي، آب و برق و بانك مورد بررسي قرار گرفت و مقرر شد در جلسه اي با حضور اين مديران که در روزهاي آينده  تشكيل مي شود، راهکارها و تصميمات لازم در جهت حل این مشکلات اتخاذ گردد.

لازم به ذكر است، كارخانه لوله سازي خوزستان يكي از توليد كنندگان اصلي لوله كشور به شمار مي رود كه مشكلات آن از سال 1381 آغاز و طی دوسال اخیر با تلاش و پیگیرهای سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان، از طریق وزارت متبوع و مدیران سایر دستگاه های اجرایی، بویژه استانداری خوزستان در حال پیگیری است.
مرجع / باشگاه خبرنگاران
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۱
از اهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۸
0
0
با سلام .
امیدوارم مدیران جدید خوزستانی گول مدیران شرکت لوله سازی رو نخورن . این کارخانه تا حالا ده ها میلیارد تومن وام بلاعوض گرتفه که خطهاش رو راه بندازه اما انگار نه انگار . عادت کردن به ...
تو دولت جدید هم می خوان بازم پول بگیرن .
:
:
:
آخرین اخبار