تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۳
کد خبر: ۶۲۴۷۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آبان امسال ؛
نمایشگاه بین‌المللی صنایع‌دستی درخوزستان برگزارمی‌شود
در این نمایشگاه زمینه معرفی داشته های صنایع دستی خوزستان به تجار و سرمایه گذاران حاشیه خلیج فارس فراهم می شود و انعقاد قرارداد و تفاهم نامه در حاشیه این نمایشگاه یکی از اقداماتی است که به طور حتم در دستور کار قرار می گیرد
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان گفت: نمایشگاه بین المللی صنایع دستی با حضور کشورهای حاشیه خلیج فارس آبان امسال در اهواز برگزار می شود.

افشین حیدری اظهار داشت: برای برگزاری این نمایشگاه بین المللی در حال رایزنی با سازمان میراث فرهنگی هستیم و هماهنگی های لازم نیز درحال انجام است.

وی گفت: سال گذشته در استان خوزستان دو نمایشگاه ملی صنایع دستی برگزار شد که این دو نمایشگاه با برگزاری جشنواره های اقوام بسیار مورد استقبال بازدیدکنندگان قرار گرفت .

وی افزود: در این نمایشگاه زمینه معرفی داشته های صنایع دستی خوزستان به تجار و سرمایه گذاران حاشیه خلیج فارس فراهم می شود و انعقاد قرارداد و تفاهم نامه در حاشیه این نمایشگاه یکی از اقداماتی است که به طور حتم در دستور کار قرار می گیرد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان افزود: صنایع دستی خوزستان توانمندی زیادی برای ارز آوری دارد و باید از این توانمندی استفاده شایسته ای شود.

وی تاکید کرد: قرار است نمایشگاه بین المللی صنایع دستی خوزستان به عنوان جشنواره ثابت سالانه در دستور کار خوزستان قرار بگیرد و در تقویم نمایشگاه های بین المللی کشور به ثبت برسد.
مرجع / ایرنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۵
0
0
لطفا يك نمايشكاه صنايع دستي هنرمندان خوزستاني در جهار محال بختياري بركزار شود.با تشكر اميد از شهركرد
:
:
:
آخرین اخبار