تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۳
کد خبر: ۶۲۵۲۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ادریس پور عنوان کرد:
تغییر چهره 100 خیابان در 100 روز در خرمشهر
رئیس شورای شهر خرمشهر از تصویب لایحه میلیاردی برای آسفالت و زیر سازی خیابانهای خرمشهر در شورای شهر خبر داد.

سید جواد ادریس پور عنوان کرد: در جلسه اخیر شورای شهر خرمشهر با حضور هشت عضو این شورا  توانستیم لایحه 140 میلیارد ریالی را بابت زیرسازی و آسفالت در خرمشهر را به تصویب برسانیم.

وی افزود: در سالهای اخیر حفاری هایی که در معابر خرمشهر انجام شده بود باعث خرابی چهره شهر و اسباب ناراحتی شهروندان شده بود.

رئیس شورای شهر خرمشهر تصویب این بودجه را حرکتی عظیم در شهر برشمرد و عنوان کرد: این لایحه که باعث تغییر در چهره 100 خیابان در طی 100 روز در خرمشهر خواهد شد حرکتی بی سابقه در فعالیت های شورا و شهرداری است و این هدیه ای ناقابل به مردم شهید پرور خرمشهر در سالروز ولادت امام علی (ع) خواهد بود.

ادریس پور به تفاهم نامه تعیین این مبلغ بودجه در بین مسئولان خرمشهر اشاره کرد و گفت: این مبلغ طی تفاهمنامه ای از سوی سازمان منطقه آزاد اروند با شهرداری خرمشهر و از طریق سازمان همیاری شهرداری ها بسته شد و تمامی آن از سوی سازمان منطقه آزاد اروند به خرمشهر پرداخت شد.

وی در پایان گفت: به نتیجه رسیدن این حرکت های بزرگ همگی به دلیل تعامل و همکاری و حس مسئولیت مسئولان شهری است و جا دارد از مدیریت سازمان منطقه آزاد اروند آقای اسماعیل زمانی به دلیل همکاری در این حرکت تقدیر و تشکر کنیم.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار