تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۹
کد خبر: ۶۲۵۶۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شهردار آبادان:
آغاز عملیات ترمیم بلوار شهدای هسته‌ای آبادان
شهردار آبادان از انجام عملیات ترمیم و بازسازی بلوار شهدای هسته‌ای این شهر خبر داد.

محمودرضا شیرازی امروز از انجام عملیات ترمیم و بازسازی بلوار شهدای هسته‌ای این شهر خبر داد و اظهار کرد: این بلوار به دلیل بارندگی شدید سال گذشته در چند نقطه دارای ترک خوردگی آسفالت شده بود که این عامل بر اثر نفوذ آب به لایه های زیرین و تبخیر آن و شکستگی لایه آسفالت شده بود.

وی افزود: متاسفانه در جاده‌های دسترسی منازل 108 هکتاری که توسط اداره راه و شهرسازی آبادان احداث گردیده هیچگونه سیستم دفع آب‌های سطحی و فاضلاب برای این منطقه دیده نشده و همه آب‌های موجود به زمین‌های کم ارتفاع تر از جمله بلوار شهدای هسته‌ای انتقال می‌یابد و در همه فصول سال زمین‌های بایر اطراف آن مملو از آب است که این امر باعث نفوذ رطوبت به لایه‌های زیرین جاده شهدای هسته‌ای در مقطع بلوار 9 دی شد.

شهردار آبادان ادامه داد: در حال حاضر سازمان عمران شهرداری عملیات زیرسازی و لکه‌گیری بخش‌هایی را که دچار ترک خوردگی آسفالت شده آغاز کرده و به زودی با پایان آن عملیات روکش کلی بلوار آغاز خواهد شد.

وی با اشاره به خسارت برآورد شده این پروژه اضافه کرد: با توجه به اینکه این جاده به مدت یکسال در ضمانت پیمانکار مجری پروژه بوده این خسارت از صورت وضعیت پیمانکار کسر می‌گردد و اگرچه تاکنون هیچ مبلغی از صورت وضعیت‌های پیمانکار مربوطه نیز پرداخت نگردیده است.

شیرازی در پایان با عذرخواهی از مشکل ایجاد شده بابت تردد خودروها، از شکیبایی شهروندان تا اتمام عملیات ترمیم سپاسگزاری کرد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار