تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۴:۰۳
کد خبر: ۶۲۵۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
باند سارقان مسلح در ماهشهر منهدم شد
فرمانده انتظامی شهرستان ماهشهر گفت: ماموران پلیس آگاهی در یک درگیری مسلحانه یک باند چهار نفره سارقان مسلح در ماهشهر را متلاشی کردند.

به گزارش خوزنیوز به نقل از مهر، سرهنگ احمد معاونی اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان ماهشهر در پی دریافت خبری مبنی بر تردد یک دستگاه خودروی پژو 405 مشکوک با چهار نفر سرنشین در سطح شهر، موضوع را با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی در دستور کار خود قرار دادند.
وی افزود: ماموران پلیس با اکیپی از پرسنل مجرب به سطح شهر اعزام که در هنگام گشتزنی خودروی مذکور را جلوی یکی از بانکها مشاهده کردند.

معاونی اظهار داشت: سرنشینان خودرو پس از مشاهده ماموران پلیس اقدام به درگیری مسلحانه کرده که پس از تبادل آتش، ماموران پلیس پس از مجروح کردن دو نفر از سارقان، خودروی آنان را توقیف و سه نفر از متهمان را دستگیر و یک نفر با استفاده از شلوغی شهر متواری شد.

این مقام مسئول تصریح کرد: از متهمان یک دستگاه خودروی مسروقه، یک قبضه اسلحه کلاش به همراه سه تیغه خشاب و 80 تیر جنگی، یک قبضه اسلحه کلت به همراه هشت تیر و تعدادی اسناد و مدارک سرقتی و جعلی کشف کردند.

فرمانده انتظامی ماهشهر در ادامه اضافه کرد: متهمان دستگیر شده از افراد سابقه‌دار و تحت تعقیب پلیس بودند که در بازجویی‌های فنی پلیس اعتراف کردند که قصد سرقت بانک تجارت را داشتند که دستگیر شدند.
برچسب ها: سارقان مسلح ، ماهشهر
:
:
:
آخرین اخبار