تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۰
کد خبر: ۶۲۵۷۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تزریق 10 هزار کتاب به کتابخانه‌های خرمشهر
فرماندار خرمشهر از تزریق 10 هزار جلد کتاب به کتابخانه‌های عمومی خرمشهر با کمک فرماندار خرمشهر و شورای شهر خرمشهر خبر داد.

عبدالله حسینی صبح امروز در نخستین جلسه شورای اداری شهرستان ضمن تاکید برنظارت دستگاه‌های نظارتی بر فعالیت‌های دستگاه‌های اجرایی شهرستان از استقرار کمیته نظارتی در فرمانداری خرمشهر در راستای تحقق این امر خبر داد و خواستار اهتمام و توجه مسئولان به پیگیری و اجرایی کردن مصوبات جلسات شد.

وی همچنین در سال "اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی" خواستار عضویت همه کارکنان ادارات در کتابخانه‌های عمومی شهرستان با هدف حمایت مالی کتابخانه‌های عمومی از طرف ادارات و هدایت کارکنان به سمت و سوی کتابخانه و کتابخوانی شد.

فرماندار خرمشهر افزود: یکی از نکات بسیار مهم در کتابخانه‌های عمومی که سبب جذب عضو و مراجعه به کتابخانه‌های عمومی می‌شود، شاخص منابع و کتاب در کتابخانه‌های شهرستان است که با توجه به رشد علمی و توسعه مراکز آموزشی شهرستان جوابگوی دانش آموزان و دانشجویان نبوده و باید این منابع بروز رسانی شود تا نیاز اعضا را برآورده سازد.

وی تاکید کرد: جهت تحقق این امر و به روز رسانی منابع کتابخانه عمومی خرمشهر، رئیس شورای شهرستان مسئول تامین 10 هزار جلد کتاب جهت تزریق به کتابخانه‌های عمومی خرمشهر کرد.

حسینی در پایان گفت: منابعی که تهیه می‌شود به روز و جدید بوده و در موضوعات مختلف بر اساس درخواست اعضا و کارشناسان کتابخانه‌های عمومی تامین شود تا بتوانیم از این طریق نیازهای اصلی اعضا در حوزه منابع را رفع کنیم.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار