تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۲
کد خبر: ۶۲۵۷۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ملی‌پوش دوچرخه‌سواری: پيش‌بيني‌ام در مسابقات آسيايي، كسب طلا است
ملی‌پوش خوزستانی دوچرخه‌سواری می‌گوید در مسابقات آسيايي، مدال طلا را برای خودم پیش‌بینی می‌کنم.

احسان خادمی درباره آمادگی‌اش پیش از حضور در مسابقات آسیایی، اظهارکرد: آمادگی من بسیار عالی است. از من خواسته شد که در لیگ برتر کشور هم که چهار روز پیش برگزار شد، ركاب بزنم که در اين رقابت‌ها توانستم رکورد ایران را 20 صدم ثانیه ارتقا دهم.

وی خاطرنشان‌کرد: اردوهای تیم‌ملی هم عالی بودند اما من کمی از نظر روحی اذیت شدم، چرا که با وجود این‌که نفر اول ماده یک کیلومتر پیست بودم، از من خواسته شد که در لیگ هم حضور پيدا كنم که این موضوع بسیار من را اذیت کرد.

این ملی‌پوش خوزستانی در پاسخ به این سوال که در مسابقات آسیایی قزاقستان چه مقامی را برای خود پیش‌بینی می‌کنید؟ گفت: من عنوان اولی را برای خودم پیش‌بینی کرده ام و خیلی هم دوست دارم که بتوانم رکوردی را که در ایران زدم در آن‌جا هم بزنم و تایم ایران را هم ارتقا ببخشم. مسابقات آسیایی از اول خردادماه آغاز می‌شود و ما بيست‌وسوم ارديبهشت‌ماه عازم قزاقستان هستیم.

وی درباره شناختش از حریفان عنوان‌کرد: از رقبایم شناخت دارم ولی شناختم از خودم بیشتر است. من کاری به حریفانم ندارم و توجه من به تایمم است.

خادمی درباره شرایط ساير ملي‌پوشان هم خاطرنشان‌کرد: سایر ملی‌پوشان هم آماده و در حال تایم‌زدن هستند.

وی در ادامه درباره مدال‌هایی که تاکنون کسب کرده است؟ گفت: در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا در سال 2010 نایب‌قهرمان شدم، در رقابت‌های آسیایی بزرگسالان در دو ماه مختلف در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتم و در جام باشگاه‌های آسیا 2013 هم دو عنوان دومی و چهارمی را کسب کردم.

این رکاب‌زن خوزستانی درباره حمایت مسوولان استان عنوان‌كرد: چابک، سرپرست هیات دوچرخه‌سواری استان از من حمایت می‌کند اما طی این پنج سالی که ملی‌پوش هستم، بدهکار خوزستان نیستم و آن‌ها هیچ چیزی به من نداده‌اند.
مرجع / ایسنا
برچسب ها: دوچرخه‌سواری
:
:
:
آخرین اخبار