تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۱
کد خبر: ۶۲۵۹۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرعامل هلال احمرخوزستان ازبیماران بستری دربیمارستان شفاعیادت کرد
مدیرعامل جمعیت هلال احمرخوزستان همزمان با هفته هلال احمر و صلیب سرخ،ضمن حضور در بیمارستان شفا و بازدید از بخش های مختلف آن، از بیماران این بیمارستان عیادت کرد.

دکتر علی خدادادی در حاشیه این دیدار گفت: یکی از عمده فعالیت های جمعیت هلال احمر در ارتباط با حوزه بهداشت و درمان است و به همین جهت و با در نظر گرفتن نزدیکی فعالیت های این دو بخش، با هماهنگی ها و همکاری هایی که با دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز خواهیم داشت، امید است بتوانیم بخشی از فعالیت های حوزه بهداشت را تقبل کنیم.

وی افزود: در همین راستا با هماهنگی هایی که در آینده بین جمعیت هلال احمر و دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در طرح هایی مانند راه اندازی پلی کلینیک ایجاد خواهد شد، می توانیم شرایط بهتر و رضایتمندی بیشتری را برای بیماران و هم استانی های عزیز فراهم کنیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان با تاکید بر لزوم حمایت از بیماران صعب العلاج گفت: در حوزه بیماران صعب العلاج با همکاری دانشگاه علوم پزشکی، ضمن شناسایی بیماران نیازمند، حمایت های پوششی بسیار خوبی از آن ها صورت می گیرد و بخشی از هزینه های آن ها توسط جمعیت هلال احمر تامین و تقبل می شود.

خدادادی خاطرنشان ساخت: با توجه به آغاز طرح تحول نظام سلامت در کشور شرایطی فراهم شده است که مشکلات بیمارانی که در تنگنا هستند حل شودکه در نهایت منجر به افزایش رضایتمندی مردم خواهد شد.

وی در پایان با تاکید بر حل مشکلات بخش حوزه سرطان افزود: با راه اندازی بخش پیوند مغز استخوان و روش های تشخیصی بهتر، نیاز بیماران برای مراجعه به تهران و درمان کمتر خواهد شد.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار