تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۴:۲۲
کد خبر: ۶۲۶۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بايکوت خبري نتانیاهو توسط خبرنگاران زن خارجی به دلیل اجبار به درآوردن لباسها
زنان خبرنگار خارجی فعال در سرزمینهای اشغالی فلسطین در اعتراض به توهين شخصيتي و مجبور كردن آنها به درآوردن لباسهايشان برای تفتیش بدنی در هنگام مشارکت در کنفرانسهای خبری بنیامین نتانیاهو ،نخست وزیر رژیم صهیونیستی ، کنفرانس‌های خبری وي را بايکوت کردند.
 
به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از یدیعوت آحارنوت، خبرنگاران خارجی زن هر بار که بخواهند در کنفرانسهای خبری بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی شرکت کنند، مجبور به درآوردن تمام لباسها برای تفتیش بدنی می شوند که این مساله خشم بسیاری از آنها را برانگیخته است.

بر اساس این گزارش، این روزنامه همچنین نوشته است که در متن نامه اعتراضی این خبرنگاران که از سوی اتحادیه خبرنگاران خارجی فعال در سرزمینهای اشغالی تنظیم و برای نتانیاهو ارسال شده، به شدت از بدرفتاریها و اهانتهای گروه امنیتی نتانیاهو بویژه در خصوص اجبار خبرنگاران زن به درآوردن لباسها به بهانه های مسایل امنیتی به شدت انتقاد شده است.

این اتحادیه پس از دریافت شکایتهای متعدد از سوی خبرنگاران مبنی بر مخالفت آنها با درخواستهای غیر اخلاقی گروه امنیتی نخست وزیر رژیم صهیونیستی اقدام به ارسال نامه اعتراضی به نتانیاهو و تهدید به تحریم پوشش خبری وی کرده است.

از سوي ديگر مدتی پیش بدرفتاری‌های محافظان نتانیاهو با خانم  "جیفارا البدیری" خبرنگار شبکه الجزیره باعث اعتراض شدید دیگر خبرنگاران شده بود وی کنفرانس نتانیاهو را تحریم کرد.

گفتني است، بداخلاقی و عدم رعایت مسایل اخلاقی در خصوص خبرنگاران زن از سوی مسئولین رژیم صهیونیستی باعث اعتراض و ناراختی شدید بسياري از آنها شده است.
برچسب ها: نتانیاهو
:
:
:
آخرین اخبار