تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۰
کد خبر: ۶۲۶۴۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شهبازی:
فوتبال آبادان باید ساماندهی و متحول شود
معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان گفت: فوتبال آبادان باید ساماندهی و متحول شود.

عزیزاله شهبازی سه شنبه شب در نشستی با پیشکسوتان فوتبال شهرستان آبادان که به منظور بررسی دلایل عدم ارتقاء تیم فوبتال صنعت نفت آبادان برگزار شد با اشاره به نظر و برنامه های دولت تدبیر و امید مبنی بر اینکه به آنچه که سبب نشاط اجتماعی می شود پرداخته و از هر چیزی که سبب دغدغه و ناراحتی مردم می شود باید پرهیز کنیم، افزود: بر این اساس باید با یک برنامه ریزی منسجم و مناسب فوتبال شهرستان آبادان را متحول و ساماندهی کنیم.

وی اظهار کرد: به عنوان یکی از اعضای موثر شورای ورزش شهرستان تلاش می کنیم تا در راستای ارتقا، تعامل و هم افزایی با بزرگان فوتبال آبادان همراهی و مشارکت کنیم.

معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان ابراز امیدواری کرد تا این هم افزایی و همفکری بازخورد بسیار مثبتی داشته باشد و نشاط اجتماعی، شادی جوان ها و سرافرازی و سربلندی مردم آبادان و تیم صنعت نفت را به ارمغان آورد.

شهبازی با اشاره به برپایی جلسات مختلفی که در راستای پیشرفت و تعالی ورزش به خصوص فوتبال شهرستان گرفته شد، تصریح کرد: در این مدت به جز مسائل عمرانی و معیشتی مردم در حوزه های مختلف همچون ورزشی و به ویژه فوتبال برنامه های متنوعی پیگیری و تدوین شده است.

وی خطاب به پیشکسوتان فوتبال آبادان یادآور شد: با اراده جمعی، کار تیمی، راهنمایی و کسب نظرات شما پیشکسوتان ورزشی به سمت پیشرفت، ترقی و تعالی ورزش فوتبال در آبادان گام خواهیم برداشت.

در پایان این جلسه تعدادی از پیشکسوتان به ارائه نظرات خود پرداختند.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار