تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۸
کد خبر: ۶۲۶۵۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار هندیجان خواستار شد ؛
اجرا برنامه‌های‌مطلوب اوقات‌فراغت درهندیجان
فرماندار هندیجان خواستار اجرای برنامه‌های مطلوب اوقات فراغت در این شهرستان شد.

احمد جعفری‌نسب امروز با اشاره به ایجاد کارگروه‌های مختلف توسط وزارت کشور اظهار کرد: کارگروه‌های مختلفی ایجاد شده‌اند که کارگروه اجتماعی و فرهنگی مهم‌ترین این کارگروه‌ها محسوب می‌شود.

وی اضافه کرد: از این روی انتظار داریم با تشکیل جلسات این کارگروه‌ها مسائل و مشکلات اجتماعی و فرهنگی را شناسایی و پیشنهادات لازم در این خصوص ارائه گردد.

فرماندار هندیجان عنوان کرد: همه تصمیمات فرهنگی و اجتماعی از همین کارگروه خارج می‌شود و آثار آن تمام جامعه را در بر می‌گیرد.

وی خواستار اجرای برنامه‌های مطلوب اوقات فراغت در این شهرستان شد و ادامه داد: بنابراین باید نسبت به فعال‌سازی کارگروه‌های هفتگانه هر چه سریع‌تر اقدام شود تا شاهد ترویج برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی خصوصا با توجه به نزدیک شدن به فصل پایان مدارس و آغاز اوقات فراغت در تابستان پیش رو باشیم.

جعفری‌نسب ضمن تاکید بر بومی کردن مسائل فرهنگی و اجتماعی تصریح کرد: فضای حاکم بر فرهنگ اجتماعی شهرستان هندیجان بسیار خوب است هر چند که لازم است تلاش‌های موثرتری در این زمینه صورت گیرد تا به مطلوب برسد.

جعفری‌نسب ضمن بر شمردن فقر و تورم به‌عنوان یکی از عوامل اثرگذار در بروز آسیب‌های اجتماعی تاکید کرد: عده‌ای به جای همراهی و همکاری با اهداف دولت که سعی در ایجاد بستر مناسب جهت رفع معضلات معیشتی و مهار تورم دارد آغاز به تضعیف دولت می‌کنند حال آنکه هر گونه تضعیف دولت در واقع تضعیف نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی در پایان گفت: مطمئنا با هماهنگی و همراهی سیاست‌های فرهنگی اجتماعی و اقتصادی دولت شاهد شکوفایی، تعالی و بالندگی کشور خواهیم بود.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار