تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۰
کد خبر: ۶۲۶۷۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرمربی السد:باتجربه‌تر بودیم و به دور بعد صعود کردیم
سرمربی تیم فوتبال السد قطر گفت: ‌می‌دانستیم که اگر گل اول را بزنیم در ادامه کار راحتی خواهیم داشت، پس با تجربه‌تر بازی کردیم و در نهایت به دور بعد صعود کردیم.

حسین عموته پس از تساوی 2 بر 2 تیمش مقابل فولاد خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت:‌ امروز خوب شروع کردیم و پس از گل اول بازی را در اختیار گرفتیم اگرچه ضریب اشتباهات تیم ما بسیار پایین بود.

سرمربی تیم فوتبال السد قطر ادامه داد: پیش از بازی صعودمان به دور بعد 50، 50 بود و قطعی نبود، اما با بازی خوبی که امروز ارائه دادیم توانستیم 100 درصد به دور بعد صعود کنیم، اگرچه فولادی‌ها فوق‌العاده قوی در این بازی ظاهر شدند.

این مسئول گفت:‌ امروز 100 درصد تاکتیکی را که مدنظرم بود به خوبی در زمین پیاده کردیم، اگرچه کار بسیار سختی بود. نتیجه صفر بر صفر در مرحله رفت به ضرر هر دو تیم بود پس می‌دانستیم که ما فرصتی برای از دست دادن نداریم و باید از ابتدا هجومی بازی کنیم.

عموته متذکر شد: سعی ما بر این بود که زودتر از فولاد به گل برسیم که موفق به این کار شدیم. با زدن گل دوم شیرازه فولاد به هم ریخت و این موضوع به ما کمک بسیاری کرد.

سرمربی تیم فوتبال السد قطر اضافه کرد: یوسف در خط حمله ما فوق‌العاده عالی بود همچنین رائول که به تازگی از مصدومیت رهایی یافته بود بازی خوبی ارائه داد در کل از همه بازیکنانم راضی بودم.

وی در خصوص اخراج بازیکنش، گفت: اخراج بازیکن ما روی عملکرد تیم اثرگذار بود و باعث شد فشار زیادی بر ما وارد شود و نتوانستیم برنامه‌های خود را آنطور که باید پیاده کنیم لذا دفاع کردن ما در دقایق آخر بازی طبیعی بود چون که حریف با تعویض‌های هجومی که انجام داد  فشار زیادی بر ما  وارد می‌کرد.

عموته در پایان یادآور شد: روی کارهای روانی تیم فوق‌العاده کار کرده بودیم به نظرم بعد از زدن گل اول حواس تیم فولاد پرت شد و بازی را از دست داد این موضوع باعث شد که ما به گل دوم برسیم.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار