تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۲
کد خبر: ۶۲۶۸۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرپرست معاونت فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان خبر داد ؛
اعتکاف 23500 نفر در خوزستان
سرپرست معاونت فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان از اعتکاف 23 هزار و 500 نفر در مساجد استان خبر داد و گفت: آمارها استقبال بی‌نظیر از مراسم اعتکاف را نشان می‌دهد.
   
صادق عوض‌زاده ظهر امروز در بازدید از مراسم اعتکاف در شهرستان اهواز اظهار کرد: براساس آمارهای ارائه شده از 32 شهر و شهرستان خوزستان 23 هزار و 500 نفر در مساجد استان خوزستان معتکف شده‌اند که این آمار نسبت به سال گذشته رشد چشم‌گیری را نشان می‌دهد.

وی افزود: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده در سراسر خوزستان 145 مسجد برای اعتکاف بانوان و 132 مسجد برای اعتکاف آقایان در نظر گرفته شده است که در شمار مساجد نیز شاهد رشد هستیم.

سرپرست معاونت فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان تاکید کرد: در سه روز اعتکاف در سراسر خوزستان 407 مبلغ و مبلغه به معتکفان خدمات‌دهی می‌کنند و از این تعداد 140 نفر مبلغ اعزامی و بقیه امامان جماعت مساجد هستند که با مراسم اعتکاف همکاری تنگاتنگی دارند.

عوض‌زاده خاطرنشان کرد: برای برپایی مراسم‌های دعا و نجوا در شهرهای مساجد محل اعتکاف 100 مداح به صورت رایگان با مراسم اعتکاف همکاری می‌کنند و مراسم‌های معنوی در نظر گرفته شده را پرشور خواهند کرد.

وی تاکید کرد: برای برپایی مراسم‌های محافل قرآنی در سراسر خوزستان 20 قاری قرآن به مساجد در نظر گرفته شده خوزستان سفر می‌کنند و مراسم‌های قرآنی را برپا می‌کنند.

این مسئول گفت: هنوز از ترکیب جمعیتی اعتکاف خوزستان آمار دقیقی در دست نیست و نمی‌توان در این زمینه اظهارنظر کرد؛ ولی طبق بررسی‌های انجام شده شمار بانوان زیاد است.
مرجع / فـارس
برچسب ها: اعتکاف ، خوزستان
:
:
:
آخرین اخبار