تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۴
کد خبر: ۶۲۷۴۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نمایشگاه عرضه مستقیم موادغذایی‌وبهداشتی
نخستین نمایشگاه عرضه مستقیم موادغذایی و بهداشتی ویژه فاز دوم طرح هدفمندی یارانه ها در سال جاری با حضور رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان، معاون تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان در نمایشگاه بین المللی خوزستان در اهواز افتتاح شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان به تشریح اهداف برگزاری نمایشگاه پرداخت و اظهار کرد: با توجه به اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها، با همکاری اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان تلاش شد با عرضه مستقیم محصولات تولیدکنندگان بخش های خصوصی و تعاونی در استان، واسطه ها حذف و فرآیند تولید به مصرف کوتاه تر شود.

امیرحسین نظری افزود: در این نمایشگاه تعداد 60 غرفه، مواد غذایی و بهداشتی خود را از 10 تا 30 درصد زیر قیمت بازار به فروش می رسانند.

همچنین معاون تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان درباره حضور بخش تعاونی استان در نمایشگاه گفت: به دنبال حضور موفق اتحادیه ها و شرکت های تعاونی در نمایشگاه عرضه مستقیم کالای تعاون در نیمه دوم اسفندماه گذشته و تاکید معاون برنامه ریزی استانداری خوزستان برای برگزاری نمایشگاه در اردیبهشت ماه با توجه به اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها و دسترسی آسان شهروندان به موادغذایی و بهداشتی ارزان تر از بازار آن هم از تولید به مصرف و حذف واسطه ها و دلال ها، با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان، این نمایشگاه امروز برگزار شد.

عبدالکریم انصاری زاده اضافه کرد: نمایشگاه عرضه مستقیم مواد غذایی و بهداشتی از 25 تا 31 اردی بهشت ماه و از ساعت 17 تا 22 در محل دایمی نمایشگاه بین المللی اهواز آماده ارائه انواع محصولات به شهروندان است.

از اسفند ماه سال 92 تاکنون این سومین نمایشگاه عرضه مستقیم کالا و مواد غذایی و بهداشتی است که در اهواز برگزار می شود اما در آئین های افتتاحیه آنها هیچ کدام از مسئولان استانداری خوزستان حضور ندارند. این در حالی است که استاندار سابق خوزستان و معاونان اش در آیین های افتتاحی نمایشگاه های عرضه مستقیم کالا شرکت می کردند و ضمن بازدید از غرفه ها با صاحبان آنها هم گفتگو می کردند.

:
:
:
آخرین اخبار