تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۸
کد خبر: ۶۲۷۵۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نیمی از پروژه مسکن مهر خوزستان تکمیل شد
مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: 50 درصد از واحدهای مسکن مهر در سطح استان خوزستان تکمیل شده است.

محمد راستگو روز چهارشنبه در حاشیه نشست شرکت های تعاونی مسکن مهر خرمشهر افزود: بیش از 100 هزار واحد مسکن مهر در شهرهای بیش از 25 هزار نفر، کمتر از 25 هزار نفر و شهرهای جدید استان خوزستان وجود دارد.

وی گفت: حدود 75 درصد از این واحدهای مسکونی توسط دولت و مابقی خود مالک هستند.

مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خوزستان تعداد واحدهای مسکن مهر خرمشهر را سه هزار واحد عنوان کرد و افزود: یکهزار و 212 واحد از این تعداد در منطقه 42 هکتاری، 700 واحد در سایت ادارات و مابقی مربوط به واحدهای مسکن مهر فرهنگیان می باشند.

وی اظهار کرد: با توجه به افزایش قیمت مصالح ساختمانی مشکلاتی در منطقه 42 هکتاری برای اعضا و پیمانکاران بوجود آمده است.

وی افزود: نشست امروز برای پیگیری مشکلات این سایت برگزار و تصمیماتی برای حل این موضوع گرفته شد.

راستگو با اشاره به ابلاغ الحاقیه شماره سه برای رفع مشکلات تعدیل و ترمیم قیمت های مسکن مهر گفت: امید است با تصمیمات اتخاذ شده، مشکلات مسکن مهر خرمشهر برطرف شوند.

وی گفت: تعدادی از پروژه های مسکن مهر استان خوزستان نظیر اندیمشک و بخشی از پروژه های امیدیه در زمان مقرر به اتمام رسیدند و بخشی دیگر به رغم ایفای نقش حمایتی دولت در تامین زمین رایگان، تسهیلات ارزان قیمت و کمک به خدمات زیربنایی و روبنایی بدلیل تاخیر در پرداخت سهم آورده و افزایش قیمت ها تاکنون ناتمام مانده است.

وی با اشاره به انصراف 10 هزار متقاضی مسکن مهر در خوزستان افزود: بخشی از 50 درصد باقی مانده پروژه های مسکن مهر بدلیل ریزش و انصراف برخی از متقاضیان به سرانجام نمی رسند.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار