تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۸
کد خبر: ۶۲۷۷۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
روحانی در جشنواره‌ملی‌ارتباطات‌وفناوری‌اطلاعات
قرار است در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین روحانی به صورت آنلاین با پنج استان خراسان رضوی، خراسان شمالی ، سیستان و بلوچستان ، خوزستان و آذربایجان غربی ارتباط برقرار کند.

حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رییس جمهوری دقایقی پیش به مناسبت روز ارتباطات در چهارمین جشنواره ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات حضور یافت.
 
این جشنواره که یادواره شهید دکتر محمد قندی است با شعار توسعه ارتباطات و فناوری اطلاعات، زمینه ساز ارتقای حقوق شهروندی صبح شنبه در سالن اجلاس سران آغاز به کار کرد.
 
قرار است در این مراسم چهار پروژه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به بهره برداری برسد.
 
اتصال چهار هزار و 100 روستا به اینترنت پرسرعت، افزایش ظرفیت مسیر ارتباطی فیبر نوری تهران - اصفهان به میزان 400 گیگابایت بر ثانیه با استفاده از تجهیزات ساخت داخل ، افزایش 400 درصدی ظرفیت ترانزیتی آسیا - اروپا از مسیر ایران به میزان 150 گیگابایت بر ثانیه و بهره برداری از خدمات شبکه ابری توزیع شده میزبانی دیتاسنترهای استانی؛ این چهار پروژه هستند که امروز با حضور رییس جمهوری به بهره برداری می رسند.
 
همچنین قرار است در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین روحانی به صورت آنلاین با پنج استان خراسان رضوی، خراسان شمالی ، سیستان و بلوچستان ، خوزستان و آذربایجان غربی ارتباط برقرار کند.
 
اتصال چهار هزار و 100 روستا به اینترنت پرسرعت به صورت مستقیم و با دستور رییس جمهوری در استان سیستان و بلوچستان برقرار خواهد شد.
 
همچنین قرار است در این مراسم از پژوهشگران برتر در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات تجلیل شود.
 
رییس جمهوری را در این مراسم محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ، محمد نهاوندیان رییس دفتر رییس جمهوری ، حسین فریدون دستیار ویژه رییس جمهوری و حسام الدین آشنا مشاور فرهنگی رییس جمهوری و حجت الاسلام و المسلمین محمود علوی وزیر اطلاعات همراهی می کنند.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار