تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۰
کد خبر: ۶۲۷۹۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پيمان حسنی: پیش‌بینی يك بازي سخت مقابل عسلويه را داشتيم
سرمربی تیم تنیس روی میز پتروشیمی بندرامام گفت: با توجه به سطح یکسانی که تنیسورهای تیم ما و پتروشیمی نوری عسلویه داشتند، پیش بینی می کردیم که بازی سختی داشته باشیم.

پیمان حسنی اظهار کرد: می دانستیم بازی سختی مقابل پتروشیمی نوری داریم، چرا که حریف با این دید برابر ما بازی می کرد که نتیجه دور رفت را جبران و نتیجه دلخواه خود را کسب کند.

وی ادامه داد: به هر حال با توجه به اینکه حریف می خواست نتیجه بازی رفت را جبران کند، ارنج متفاوتی را برای این دیدار گذاشته بود. ما در ابتدا در مسابقه دوبل و بازی نخست انفرادی مان شکست خوردیم و حریف با توجه به انگیزه بیشتری که داشت، از ما پیش افتاد.

سرمربی تیم تنیس روی میز پتروشیمی بندرامام گفت: با توجه به اینکه در دور رفت، عسلویه را با نتیجه 6 بر یک شکست داده بودیم و آن‌ها در بازی برگشت نمی توانستند ما را با نتیجه 6 بر صفر شکست دهند، تا حدودی فینالیست شدن ما قطعی شده بود و ما به این موضوع اطمینان داشتیم.

وی افزود: اگرچه این دیدار پس از گذشت بیش از پنج ساعت با تساوی به پایان رسید ولی ما برای پیروزی، بازی کردیم. به هر حال با توجه به اینکه سطح بازیکنان دو تیم یکسان بود، پیش بینی یک دیدار سخت را کرده بودیم.

حسنی در ادامه درباره اولین بازی فینال تیمش مقابل دانشگاه آزاد گفت: از امروز تمرینات مان را به صورت اختصاصی برای بازی فینال آغاز می کنیم. فیلم بازی های رفت و برگشت تیم مان را مقابل آن ها در مرحله مقدماتی بررسی کرده ایم و بر اساس آن تمرینات این هفته مان را انجام می دهیم.

وی خاطر نشان کرد: بازیکنان هم قسم شده اند که حتما در این بازی هم پیروز شویم تا با خیال راحت در تهران در دومین دیدارمان به مصاف آن‌ها برویم. برای این دیدار تمام بازیکنانم را در اختیار دارم و مشکلی ندارند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار