تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۵
کد خبر: ۶۲۸۱۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
باشگاه ملي‌حفاري، نماينده ايران در مسابقات جهاني تكواندو
با موافقت فدراسيون تکواندو امتياز شركت در رقابت‌هاي کلاس A جهانی به تيم تكواندو باشگاه ملي‌حفاري داده شد.

مصطفی جشن‌ساز، سرمربی تیم تکواندو ملی‌حفاری اظهارکرد: طی مذاکراتی که با ذوالقدر، مدیر تیم‌های ملی فدراسیون داشتیم، باتوجه به این‌که از عملکرد سال گذشته تیم مان در لیگ برتر کشور رضایت بسیاری داشت، امتیاز مسابقات کلاس A جهانی به ما داده شد.

وی با بیان اين‌كه رقابت های جهانی نیمه‌های تیرماه در شهر ملبورن استرالیا برگزار خواهد شد، عنوان‌كرد: ترکیب تیم‌مان هنوز مشخص نشده است و کادر فنی تیم در حال بررسی است. قرار است دو ملی‌پوش به ترکیب اضافه کنیم و طي چند روز آینده ترکیب تیم مشخص خواهد شد.

سرمربی تیم تکواندو ملی‌حفاری در ادامه گفت: این دومین تجربه ملی‌حفاری در چنین مسابقاتی است، سال 87 نيز تيم ما به عنوان تنها نماينده ايران در رقابت های کلاس B جهانی لهستان شرکت کرد که قهرمان هم شد.

وی خاطرنشان‌کرد: باتوجه به این‌که بازیکنان خوبی داریم و همچنین از توان آن‌ها و ملی‌پوشان‌مان اطلاع داریم، فکر می‌کنم بتوانیم نتایج خوبی در این مسابقات کسب کنیم. البته باتوجه به این‌که سطح این رقابت‌ها بالا است کار سختی را پیش رو داریم.

جشن‌ساز بیان‌کرد: این مسابقات دارای رنکینگ است و برای بازیکنانی که در آن شرکت می کنند، 30 امتیاز رنک دارد. این مسابقات برای تکواندوکاران‌مان به‌ویژه براي آن ملی‌پوشانی که خود را برای المپیک آماده می‌کنند دارای اهمیت است. باتوجه به این‌که احتمال دارد حجی‌زواره، ملی‌پوش تیم‌مان در المپیک شرکت کند، این رقابت‌ها فرصت خوبی برای او است.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار