تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۲۲:۱۹
کد خبر: ۶۲۸۳۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
استاندار خوزستان :
خوزستان گوهری است که باید غبارروبی شود
استاندار خوزستان در جشنواره سلام گفت: روابط‌عمومی‌ها آیینه تمام‌نماي مجموعه سازمان خود هستند لذا استان خوزستان باید به‌صورت فعال‌تر ریشه‌ای و عمیق‌تر به موضوع روابط عمومی‌ها و اهمیت آن‌ها بپردازد؛ در این جشنواره‌ها به دنبال برترين‌های از بین بهترين‌ها هستیم.

دکتر عبدالحسن مقتدایی در جشنواره "سلام" و انتخاب برترين روابط‌عمومی‌ها و مدیران ارتباط‌گستر که امروز 27 اردیبهشت‌ماه در سالن امام رضا(ع) شهرک نفت برگزار شد، اظهار کرد: اخلاق و برخورد خوب تزئین‌کننده تمام قابلیت‌های یک انسان است؛ روابط عمومی نیز به همین گونه است؛ روابط عمومی مسئول تبلیغ ريیس سازمان خود نیست بلکه باید عملکرد کل سازمان را معرفی کند.



وی ادامه‌داد: در چنين جشنواره‌هايی باید از اساتید مجرب دعوت شود و جلسات به‌صورت کارگاهی و عملیاتی برگزار شود و در این کارگاه‌ها موفقیت برخی روابط‌عمومی‌ها مورد تحلیل قرار گیرد. نباید روابط عمومی ضعیف داشته باشیم؛ همچنین روابط‌عمومی متوسط هم نباید داشته باشیم و سطح روابط‌عمومی باید خوب به بالا باشد البته خوب بودن روابط‌عمومی وظیفه آن است.

استاندار خوزستان اظهار کرد: روابط عمومی یک سازمان همچون پزشک که معالجه یک بیمار را بر عهده دارد، می‌تواند یک سازمان کم‌جان و دچار مشکل را به‌راحتی از طریق معرفی جلوه‌های موفقیت آن به مردم، به جایگاه خوبی برساند بنابراين نقش و جایگاه روابط‌عمومی بسیار حائز اهمیت است.

مقتدایی گفت: ما یک محدوده جغرافیایی به نام خوزستان داریم که دارای سیاست، فرهنگ و همسایه‌های متفاوتی است؛ همچنین تأثیرپذیری و تأثیرگذاری کاملا متفاوتی نسبت به بقیه استان‌ها دارد لذا تصمیم‌گیران و تصمیماتی که برای این استان اتخاذ می‌شود، باید متفاوت باشد. بی شک همه مدیون مردم هستیم و استان خوزستان هم‌چون دُر و گوهری است که باید غبارروبی شود.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار