تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۶
کد خبر: ۶۲۸۷۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس اداره تبلیغات اسلامی اندیمشک خبر داد ؛
60 برنامه گفتمان دینی اعتکاف در اندیمشک
رئیس اداره تبلیغات اسلامی اندیمشک از اجرا و برگزاری 60 برنامه گفتمان دینی در ایام اعتکاف و در جمع معتکفین این شهرستان خبر داد.

حجت‌الاسلام سعید علیپور امروز از اجرا و برگزاری 60 برنامه گفتمان دینی در ایام اعتکاف و در جمع معتکفین این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: این گفتمان‌ها با موضوعات مختلف از جمله ولایت فقیه، فرهنگ شیعه در اسلام، امام شناسی، ولایت و امامت مایه پویایی دین اسلام، رابطه دین و سبک زندگی، راهکارهای مقابله با جنگ نرم با تلاش و همت ائمه محترم جماعات مساجد و مبلغین شهرستان اندیمشک برگزار شد.

وی افزود: پاسخگویی به مسائل شرعی و بیان احکام، اعزام مبلغ و مبلغه، اعزام مداح اهل‌بیت(ع) و برگزاری محافل دعا و مناجات و مصیبت خوانی، برگزاری جلسات قرآن، اجرای مسابقات فرهنگی از دیگر برنامه های این اداره در ایام اعتکاف بوده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی اندیمشک اضافه کرد: همچنین توزیع دو عنوان کتاب "اعتکاف سنت حسنة" و "خلعت اعتکاف" از دیگر اقدامات این در ایام اعتکاف در سطح شهر و بخش های مرکزی و الوار گرمسیری این شهرستان بوده است.

وی خاطر نشان کرد: در مدت سه روز اعتکاف در ماه رجب المرجب در 20 مسجد شهرستان اندیمشک تعداد 2016 نفر از مردم مؤمن و ولایتمدار این شهرستان حضور پیدا کردند که حضور جوانان در این مراسم معنوی و سنت حسنه از سال‌های قبل بسیار چشمگیرتر بود.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار