تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۷
کد خبر: ۶۲۹۰۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شهردار اهواز خبر داد ؛
اختصاص 315 میلیارد ریال به منطقه 7 اهواز
شهردار اهواز گفت: 315 میلیارد ریال اعتبار از محل بودجه شهرداری به منطقه 7 اهواز اختصاص یافت.

سید خلف موسوی امروز با بیان اینکه 315 میلیارد ریال اعتبار از محل بودجه شهرداری به منطقه 7 این شهر اختصاص یافت، اظهار کرد: این بودجه به تایید و تصویب شورای شهر رسیده است و امیدوارم سبب ساز تغییرات و پیشرفت شایسته این منطقه در پایان سال 93 باشد.

وی اضافه کرد: به شهردار منطقه 7 اختیارات کامل داده شده است که هر آنچه ضروری ا‌ست برای رفاه حال  شهروندان به انجام برساند.

شهردار اهواز در ادامه، بهسازی و ساماندهی پارک کوهساران، ساماندهی حاشیه بلوار نواب، فلکه لوله سازی تا پارک کوهساران، بازگشایی معابر 20 متری به سمت کوی رمضان، احداث زمین ورزشی جنب منبع آب، ساماندهی انتهای لین 3 حصیر آباد، زیرسازی و آسفالت و دیوار حائل، احداث پارک و فضای سبز مناسب و غیره را از جمله مهمترین پروژه‌های عمرانی در دستور کار شهرداری منطقه 7 عنوان کرد.

وی، مشارکت و همکاری شهروندان با شهرداری را خواستار شد و یادآور شد: شهر اهواز مشکلات بی‌شماری دارد و منابع شهرداری محدود است و از آنجا که اعتبارات دولتی که به شهرداری اختصاص پیدا می‌کند ناچیز است.

موسوی با اشاره به اینکه بسیاری از شرکت‌های نفتی و یا ارگان‌های دیگر عوارضشان را پرداخت نمی‌کنند عنوان کرد: مشارکت، دلسوزی و همکاری شهروندان با شهرداری و همچنین پرداخت به موقع عوارض می‌تواند ما را در امر خدمت رسانی به مردم کمک کند و پروژه‌های عمرانی، خدماتی و فرهنگی با سرعت و دقت بیشتری انجام گردد.

وی توضیح داد: نیازهایی از قبیل آب، برق، مسکن، آموزش و پرورش، بهداشت و رسیدگی به نظافت و بهسازی و زیباسازی شهرها از جمله حقوق مردم است که بر گردن حکومت است، همچنین رسیدگی به محیط پیرامون زندگی شما و آراسته نگه داشتن آن از جمله وظایفی است که بر دوش نهاد شهرداری است و بالطبع شهرداری هم حقوقی بر شهروندان دارد.

شهردار اهواز گفت: همکاری و مشارکت شهروندان از جمله حقوقی است که بر گردن آنان است، شهری خوب و آباد و تمیز است که شهروند متعصب داشته باشد متعصب به آبادانی شهر، به طوری که وقتی مشکلی را می‌بینند متوجه ایرادی در شهر یا خیابان می‌شوند با مسئولان مرتبط تماس برقرار می‌کنند و اطلاع رسانی و پیگیری می‌کنند.

وی در پایان بیان کرد: من این مسئله را در منطقه منبع آب دیدم و این یعنی اینکه مردم به مسئله مشارکت و همکاری با شهرداری توجه دارند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار