تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۱
کد خبر: ۶۲۹۰۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
زویدات خواستار شد:
افزایش اعتبارات عمرانی شهرداری آبادان
نائب رئیس شورای اسلامی شهر آبادان خواستار افزایش اعتبارات عمرانی شهرداری شد.

شجاع زویدات گفت: بسیاری از بخشها و مناطق شهری آبادان به ویژه مناطق حاشیه ای از داشتن حداقل امکانات بی بهره اند.

وی افزود: ارائه خدمات مطلوبتر و بیشتر به شهروندان منوط به تخصیص اعتبارات مناسب دارد به همین دلیل موافقت اعضای شورای اسلامی شهر در افزایش میزان اعتبارات عمرانی شهردار می تواند این سازمان را در جهت ارائه خدمات مطلوب به شهروندان صبور آبادانی کمک کند.

وی با اشاره به وجود تعداد زیادی از منازل مسکونی فاقد سند در شهرستان، خواستار برنامه ریزی اساسی و تعیین تکلیف این واحدها شد.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر آبادان با تاکید بر وجود مشکل اساسی در بخش فضای سبز شهری اظهار کرد: سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری در جهت ایجاد فضای سبز اقدامات زیادی را انجام داده اما به دلیل کمبود نیرو در بحث نگهداری از این فضاها با مشکل جدی روبرو است.

زویدات با بیان اینکه استانداری به دلیل آنچه ازدیاد نیرو در شهرداری آبادان نام نهاده شده مجوزی برای استخدام نیروهای مورد نیاز این سازمان را نمی دهد، تصریح کرد: باید در این خصوص چاره اندیشی و رایزنیهایی صورت گیرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از پائین بودن تعداد سرمایه گذاران بخش خصوصی در شهر آبادان با توجه به امکانات و شرایط خاص این منطقه یادآور شد: به نظر می رسد که هنوز حلقه اتصال این سرمایه گذاران با بخشهای مختلف سرمایه گذاری در شهر یافت نشده است از این رو شورای شهر به عنوان منتخبان مردم باید در این عرصه نیز ورود پیدا کنند.

نائب رئیس شورای شهر اهواز همچنین با بیان اینکه پاسخگو نبودن مسئولان دستگاههای اجرایی شهر در مقابل مطالبات شورا به عنوان منتخبان مردم در خور شان نیست بلکه بی توجهی به خواست و مطالبات مردم به شمار می رود گفت: باید ضمن دعوت از مسئولان شهری در صحن علنی شورا خواسته های مردم اعلام و پاسخ مسئولان مربوطه را دریافت کنیم.

مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار