تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۱
کد خبر: ۶۲۹۲۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
صفایی خبر داد:
آغاز ثبت نام جشنواره تعاونیهای برتر خوزستان
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان از آغاز ثبت نام شرکت تعاونیهای علاقه مند براي شرکت در نهمین جشنواره تعاونیهای برتر استان خبر داد.

هوشمند صفائي اظهار كرد: نهمین جشنواره تعاونیهای برتر با هدف توسعه و ترويج فرهنگ تعاون در جامعه، معرفي توانمندي هاي بخش تعاوني به قشرهاي مختلف جامعه و مسئولان، ارج نهادن به زحمت هاي تلاشگران بخش تعاوني و ارتقاي جايگاه و اهميت تعاون و مشاركت در جامعه در هفته تعاون سالجاری همزمان با سراسر کشور برگزار مي شود و از برترين این جشنواره تجليل خواهد شد.

وي افزود: این جشنواره ویژه تعاونیهای استان و در گرایشهای كشاورزي، صنعتی، معدنی، تامين نياز توليدكنندگان، فرش دستباف، خدماتی، تامين نياز صنوف خدماتي حمل و نقل، تامين نياز مصرف كنندگان، مرزنشينان، اعتبار، مسكن، عمران، آموزشگاهي، اتحاديه‌ها، زنان، سهام عدالت، دهياري، دانش بنيان، بنيادهاي توسعه تعاون وكار آفريني، اتاق هاي تعاون و تعاوني هاي سهامي عام برگزار خواهد شد.

صفائي گفت: این جشنواره با حضور مقامات کشوری و استانی از جمله اعضای هیئت مدیره اتحاديه ها، تعاونیها، اتاق تعاون، بنياد توسعه كارآفريني، کارفرمایان و دست اندرکاران بخش تعاوني در شهریور ماه سال جاری برگزار مي شود.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان از ثبت نام تعاونیهای علاقه مند به شرکت در نهمین جشنواره تعاونیهای برتر کشور تا دهم خردادماه سال جاری خبر داد و گفت: علاقه مندان به شرکت در این جشنواره می توانند با مراجعه به نشاني taavonibartar.ir از شرایط و ضوابط آن آگاهی یابند و نسبت به ثبت نام شرکت تعاونی خود اقدام كنند.
:
:
:
آخرین اخبار