تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۱
کد خبر: ۶۲۹۸۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شهردار مینوشهر خواستار شد ؛
آغاز لایروبی انهار مینوشهر در آینده نزدیک
شهردار مینوشهر خواستار آغاز لایروبی انهار مینوشهر در آینده نزدیک شد.

هاشم سیاحی امروز با اشاره به اهمیت لایروبی انهار مینوشهر اظهار کرد: پس از احیای این منطقه توسط منطقه آزاد اروند نوبت به حاشیه سازی اروند صغیر و لایروبی انهار این منطقه رسیده است.

وی افزود: احیای منطقه مینوشهر مدتی است که آغاز شده و کارهای خوبی در پیشبرد فیزیکی آن شهر صورت پذیرفته، که حاصل برنامه ریزی‌های خوب منطقه آزاد اروند است.

شهردار مینوشهر تصریح کرد: مینوشهر با کشور عراق 13 کیلومتر مرز آبی دارد که تمام این 13 کیلومتر دارای دژهای بجا مانده از دوران جنگ تحمیلی است و مردم مینوشهر در انتظار برداشت این دژ‌ها هستند.

سیاحی ادامه داد: مینوشهر با دارا بودن 24 کیلومتر مربع مساحت، از پتانسیل بالای گردشگری و کشاورزی برخوردار است و یک نقطه استراتژیک به شمار می‌رود که با مدیریت جهادی می‌توان این شهر را به یکی از نقاط توریست‌پذیر تبدیل کند.

وی تاکید کرد: لایروبی و حاشیه سازی اروند صغیر در مینوشهر نیز می‌تواند اثرات مثبت زیادی داشته باشد که باید در دستور کار مسئولان منطقه آزاد قرار گیرد.

شهردار مینوشهر خاطر نشان کرد: امیدوارم با تصمیمات اتخاذ شده در خصوص برداشتن دژهای خاکی، آینده خوبی برای مینوشهر و کل منطقه آزاد اروند در راه باشد و این منطقه رو به توسعه و پیشرفت حرکت کند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار