تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۷
کد خبر: ۶۲۹۹۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرکل میراث فرهنگی خوزستان خبر داد ؛
انعقادتفاهم‌نامه‌ میراث‌فرهنگی‌ و منطقه‌آزاداروند
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری خوزستان از انعقاد تفاهم‌نامه بین میراث فرهنگی خوزستان و منطقه آزاد اروند خبر داد و گفت: شرایط میراث فرهنگی در جنوب خوزستان بهبود می‌یابد.

افشین حیدری امروز اظهار کرد: میراث فرهنگی در بسیاری از بخش‌ها نیازمند مشارکت است و منطقه آزاد اروند نیز می‌تواند در بسیاری از بخش‌ها با این سازمان همکاری کند و به این دلیل با این سازمان وارد تفاهم‌نامه شده‌ایم.

وی افزود: در بخش صنایع‌دستی و صادرات ایتن با منطقه آزاد اروند وارد مذاکره شده‌ایم و در این بخش گام‌های بسیار خوبی برداشته شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری خوزستان تصریح کرد: از سویی نیز منطقه آزاد اروند می‌تواند در فراهم کردن شرایط تولید و عرصه مناسب به بازار نیز با این اداره کل و صنعت‌گران همکاری کند.

وی خاطرنشان کرد: منطقه آزاد اروند بر اساس این تفاهم‌نامه در بخش مرمت آثار تاریخی نیز می‌تواند با اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری خوزستان همکاری کند و در این زمینه از هرگونه همکاری استقبال می‌کنیم.

حیدری افزود: انعقاد این‌گونه تفاهم‌نامه‌ها می‌تواند به بهبود شرایط در حوزه میراث فرهنگی منجر شود و در این زمینه می‌کوشیم تا شرایط روز به روز بهتر شود و از توانمندی سایر دستگاه‌ها در این زمینه استفاده کنیم.
:
:
:
آخرین اخبار